تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3751843
شناسه : 3751843
تاریخ :
واکنش جهاد اسلامی به حمله پهپادی صهیونیست‌ها به جنین اقتصاد ایران: جنبش جهاد اسلامی در واکنش به شهادت دو تن از مبارزان مقاومت فلسطینی در شهر جنین، این تنش خطرناک به تقویت مقاومت علیه اشغالگران خواهد انجامید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز به هدف قرار دادن منطقه پر جمعیت شهر جنین که به شهادت رسیدن دو تن از مبارزان قسام انجامید، واکنش نشان داد.

پایگاه خبری المنار لبنان گزارش داد که جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد که اقدام دشمنان در حمله پهپادی به خیابانی شلوغ و هدف قرار دادن یک خودروی غیرنظامی در قلب شهر جنین در کرانه باختری به بهانه حضور رزمندگان مقاومت، همان ابزارها و بهانه‌های نسل کشی که در غزه به کار گرفته، ضد ملت ما در کرانه باختری استفاده کرده است.

جنبش جهاد اسلامی شهادت دو تن از قهرمانان مقاومت فلسطین در کرانه باختری به دست رژیم غدار صهیونیست را تسلیت گفت.

در بیانیه جهاد اسلامی آمده است: این تشدید خطرناک تنش‌ها تنها باعث صلابت مقاومت و پایبندی به حق مردم ما برای رویارویی با اشغالگران با تمام ابزارهای موجود خواهد شد.

پیشتر نیز، گردان‌های عزالدین قسام در بیانیه‌ای اعلام کرده است که «رأفت محمود دواسی» و «احمد ولید ابو عرة» از اعضای این گروه نظامی در اردوگاه جنین در حمله پهپادی ارتش اشغالگر به شهادت رسیدند.