تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3751826
شناسه : 3751826
تاریخ :
برنامه‌های ظفرقندی کاملاً همسو و منطبق با اسناد بالادستی است اقتصاد ایران: نماینده مردم ابهر در مچلس گفت: برنامه‌های ظفرقندی کاملاً همسو و منطبق با اسناد بالادستی است و مرجعیت وی در میان بزرگان نظام سلامت مشخص است‌.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، منصور علیمردانی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلسه‌ای که به طور اختصاصی برای نمایندگان مجلس فرمایشاتی داشتند، فرمودند که تمام ارکان نظام باید یک مجموعه واحد را تشکیل دهند و همکاری داشته باشند.

وی تاکید کرد: انسجام مجموعه نظام نیاز کشور است و موفقیت دولت موفقیت همه ماست و باید صدای واحد در مسائل مهم کشور از همه ارکان نظام شنیده شود.

نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی در دنیا گوش تیز کرده‌اند تا نشانه‌های اختلاف را در میان مسئولان ما پیدا کنند و ما باید با صدای واحد آنان را مأیوس کنیم و مجلس باید مرکز انتشار افکار مثبت باشد و با خودداری از سیاه نمایی، اذهان مردم را مشوش نکند.

علیمردانی ادامه داد: ما در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که دچار بحران‌های فراوان است و از سوی دیگر چالش‌های فراوان داخلی را پشت سر گذاشته‌ایم و فقط یک سال دیگر تا سند افق چشم انداز سال ۱۴۰۴ باقی مانده و در برخی از مسائل فاصله‌های زیادی با اهداف این سند داریم.

وی اظهار کرد: در حوزه سلامت یک سند بالادستی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری را داریم و حوزه سلامت مشکلاتی دارد که باید حل شود. کابینه پیشنهادی پزشکیان شاکله سیاسی خاصی ندارد و اشخاصی معرفی شده‌اند که دارای صلاحیت و کارایی در حوزه خود هستند.

وی گفت: برنامه‌های ظفرقندی کاملاً همسو و منطبق با اسناد بالادستی است. وی از طب ایرانی، اصلاح بیمارستان‌های دولتی و جوانی جمعیت حمایت کرده و مرجعیت وی در میان بزرگان نظام سلامت مشخص است‌. وی گفته که هرگونه سیاسی کاری در یک وزارتخانه تخصصی حرام است و اگر وی به عنوان وزیر بهداشت انتخاب شود، از همه توان تخصصی در کشور در این حوزه تخصصی استفاده خواهد کرد.

نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ظفرقندی همان کسی است که ماسک را از صورت خود برداشت و بر صورت مجروحی گذاشت و خودش ایثار کرد و شیمیایی شد. نگذاریم که وزارت بهداشت با سرپرست اداره شود و نباید با بهانه‌های کوچک، انسان‌های توانمند و بزرگ را محروم کنیم.