تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3751824
شناسه : 3751824
تاریخ :
اهدای ۲۰ هزار هدیه به کودکان در پیاده‌روی اربعین اقتصاد ایران: رئیس ستاد اربعین کانون پرورش فکری از اهدای ۲۰ هزار دست‌سازه خلاق اعضا و مربیان این مرکز فرهنگی به زائران کودک در پیاده‌روی اربعین خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فروهر معدنی، رئیس ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از اهدای 20 هزار دست‌سازه خلاق اعضا و مربیان کانون به زائران کوچک حسینی خبر داد و گفت: این دست‌سازه‌ها در مسیر پیاده‌روی اربعین در میان کودکان و نوجوانان حاضر در این سفر معنوی توزیع خواهد شد.

مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون همچنین گفت: در استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام، کردستان، خوزستان و سیستان و بلوچستان پایگاه‌های مرزی کانون برپا شده است.

کانون پرورش فکری , پیاده روی اربعین ,

وی در عین حال خاطرنشان کرد: استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، همدان، مرکزی، قم، لرستان، گیلان، مازندران، اصفهان، زنجان، قزوین، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، فارس، کرمان، خراسان جنوبی و هرمزگان به عنوان استان‌های معین (کمک کننده) به استان‌های مرزی برای ایام اربعین تعیین شده‌اند.

رئیس ستاد اربعین کانون توضیح داد: دست‌سازه‌های حسینی به موسسه‌های دیگر از جمله هدهد سلیمان ارسال شده است تا به کودکان عراقی نیز اهدا شود.

کانون پرورش فکری , پیاده روی اربعین ,

مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری گفت: کودکان زائر اربعین در نقاط مرزی در پایگاه‌های ثابتی که کانون در آن مناطق راه‌اندازی کرده است، از برنامه‌های کانون استفاده می‌کنند.

یادآوری می‌شود دست‌سازه‌ها، کاردستی‌ها و هدایای کوچکی هستند که با روش‌های مرسوم در کانون از سوی اعضا و مربیان مراکز، تهیه و از سوی سفیران اربعین (مربیان داوطلب حضور در مراسم پیاده‌روی برای ارائه‌ خدمات فرهنگی به مخاطبان کودک و نوجوان) به زائران ایرانی و عراقی و میهمانان کوچک امام‌حسین(ع)، تقدیم ‌می‌شود.

انتهای پیام/