تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3751819
شناسه : 3751819
تاریخ :
یائیر لاپید: «بن گویر» سودای نخست‌وزیری دارد اقتصاد ایران: رئیس احزاب مخالف کابینه نتانیاهو گفت که «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تصور می‌کند نخست‌وزیر این رژیم خواهد شد، ولی نباید اجازه داد این تصور او به واقعیت تبدیل شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از «یائیر لاپید» رئیس احزاب مخالف کابینه نتانیاهو گزارش داد: ایتمار بن گویر (وزیر امنیت داخلی) تصور می‌کند که نخست‌وزیر اسرائیل خواهد شد، ولی ما نباید اجازه دهیم این تصور او به واقعیت تبدیل شود.

اظهارات لاپید علیه بن گویر در حالی است که «بتسلئیل اسموتریچ» دیگر وزیر افراطی کابینه نتانیاهو طی سخنانی گفت: به ضرورت پیوستن یهودیان «حریدی» به ارتش شدیدا اعتقاد دارم و آنها باید به وظیفه دفاع از اسرائیل پایبند باشند.

همچنین رسانه‌های عبری از درخواست بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، از ایتمار بن گویر و بتسلئیل اسموتریچ در راستای عدم انحلال کابینه پرده برداشتند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که نتانیاهو قصد دارد به دو وزیر مخالف توافق آتش‌بس در نوار غزه یعنی بن گویر و اسموتریچ نامه بفرستد تا از آنها بخواهد کابینه را منحل نکنند.

درخواست نتانیاهو از اسموتریچ و بن گویر این است که در صورت منعقد شدن توافق، کابینه را در تعطیلات «کنست» منحل نکنند و منتظر از سرگیری جنگ پس از ۴۲ روز و در پایان مرحله اول توافق باشند.