تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751812
شناسه : 3751812
تاریخ :
وقوع قتل به دلیل اختلاف مالی بر سر تقسیم ارث در رودسر اقتصاد ایران: رودسر - فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری قاتل مردی ۶۲ ساله توسط پلیس در کمتر از ۴ ساعت در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید جلال الدین جوانمردی با بیان اینکه عدم تفاهم، صبر، بردباری و تمکین به قوانین سبب بروز حوادثی جبران‌ناپذیر می‌شود و نتیجه‌ای جز پشیمانی در بر ندارد، اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری با چاقو توسط ۲ برادر در شهر رودسر و مجروحیت و اعزام یکی از برادران به بیمارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به فوت مصدوم بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان، افزود: بلافاصله پس از فوت مقتول اکیپی از کارآگاهان پلیس برای دستگیری قاتل اعزام شدند که با اقدامات فنی و ضربتی پلیس، متهم متواری ظرف کمتر از ۴ ساعت در مخفیگاهش واقع در شهرستان رودسر دستگیر و به مقر پلیس آگاهی این شهرستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از اقرار قاتل به قتل برادر ۶۲ ساله خود با ضربات متعدد چاقو خبر داد و اضافه کرد: متهم ۵۰ ساله انگیزه خود از این اقدام را اختلاف مالی بر سر تقسیم ارث با برادر خود عنوان کرده و وی پس از بازسازی صحنه قتل با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ جوانمردی در پایان خاطرنشان کرد: افزایش سعه صدر و حل اختلاف از طریق مجاری قانونی در کاهش جرایم خشن مؤثر است.