تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3751806
شناسه : 3751806
تاریخ :
واکنش حزب الله لبنان به خیال‌پردازی روزنامه آمریکایی اقتصاد ایران: حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای به گزارش روزنامه آمریکایی در مورد نحوه ترور فرمانده شهید خود در ضاحیه بیروت واکنش نشان داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حزب الله لبنان امروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که روایت وال‌استریت ژورنال درباره شهادت «فؤاد شکر»، فرمانده جهادی این جنبش، سراسر دروغ است و هیچ پایه اساس درستی ندارد.

حزب الله لبنان در این بیانیه اعلام کرد که هیچ کدام از سه خبرنگاری که روزنامه وال استریت ژورنال نام آن‌ها را در مقاله خود ذکر کرده است، هرگز با مقامات این جنبش ملاقاتی نداشته‌اند؛ لذا خیالپردازی این روزنامه از اساس و منابع خبری منسوب به حزب الله، دروغ بوده و چیزی جز تخیلات نویسندگان آن نیست و هدفی جز تبلیغ برای دشمن صهیونیستی ندارد.

جنبش حزب الله لبنان در ادامه آورده است تعدادی از رسانه‌های لبنانی و عربی نیز بدون هیچ گونه بازبینی و دقت، این خبر دروغین را منتشر کرده و در خدمت پروژه صهیونیستی قرار گرفتند.

شهید «فواد شکر» ملقب به (حاج محسن) فرمانده نظامی ارشد جنبش حزب الله لبنان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمانی در حومه بیروت در تاریخ نهم مرداد ماه زخمی و بر اثر شدت جراحات وارد شده به شهادت رسید.

وال‌استریت به نقل از منابع ادعایی خود مدعی شده بود که ترور شهید شکر، از طریق هک‌ شبکه داخلی حزب الله و تماس تلفنی این شهید که از رسیدن او به طبقه هفتم ساختمانی که او در آن زندگی و کار می‌کرد، صورت گرفته است.

انتهای پیام/