تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3751795
شناسه : 3751795
تاریخ :
وعده عضو هیات مدیره به پرسپولیسی ها/ تا آخر هفته بازیکن می گیریم اقتصاد ایران: یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خبر داد که این باشگاه تا آخر هفته بازیکن جدید جذب می کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز یکشنبه ۲۸ مرداد با حضور اعضای هیأت مدیره در محل باشگاه پرسپولیس برگزار شد. محمد دلبری عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از پایان این جلسه و در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه اظهار داشت: معاونت ورزشی باشگاه در خصوص مذاکره با باشگاه‌های مختلف توضیحاتی ارائه کرد. مقرر شده مطابق با خواسته‌های سرمربی در پست‌هایی که نیاز به جذب بازیکن داریم با باشگاه‌های مختلف در حال رایزنی هستیم و به احتمال زیاد تا آخر هفته تکلیف بازیکن جدید مشخص خواهد شد.

او همچنین در خصوص رأی پرونده علیرضا بیرانوند و همچنین وویسی که از او در روزهای اخیر در فضای مجازی پخش شده است، گفت: وویس بیرانوند را نشنیده‌ام ولی اگر مبلغی خارج از قرارداد پرداخت شده گیرنده هم متخلف است. حکم پرونده بیرانوند مشخص است اما هنوز ابلاغ رسمی نشده و حرف‌های زیادی در این مورد در فضای مجازی شنیده می‌شود.