تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3751794
شناسه : 3751794
تاریخ :
واکنش رسانه‌های فرانسوی به حضور «انزونزی» در سپاهان اقتصاد ایران: رسانه های فرانسوی به حضور «استیون انزوزی» در تیم فوتبال سپاهان واکنش نشان دادند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، «استیون انزونزی» بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه جهت انجام مراحل تست‌های پزشکی و امضای قرارداد با سپاهان وارد ایران شده است و پس از انجام معاینات در «ایفمارک» رسماً به جمع زردپوشان اصفهانی خواهد پیوست.

این خبر در رسانه‌های فرانسوی بازتاب گسترده ای داشت و بسیاری از خبرگزاری‌ها به حضور قهرمان پیشین فوتبال فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ واکنش نشان دادند.

روزنامه «اکیپ» در خصوص انتقال انزونزی به ایران نوشت: پس از کاکوتا که چند روز پیش به استقلال پیوسته بود، انزونزی که با فرانسه قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ شده بود به تیم سوم فصل گذشته لیگ برتر ایران پیوست.

رسانه «ouest-france» هم نوشت: استیون نزونزی در سن ۳۵ سالگی در آستانه پیوستن به باشگاه ایرانی سپاهان قرار دارد و به این ترتیب پس از فرانسه، انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه و قطر، او ماجراجویی خود را در هفتمین کشور مختلف ادامه خواهد داد و به برایان دابو که زمانی در لیگ فرانسه حضور داشت خواهد پیوست.

این رسانه در ادامه نوشت: به این ترتیب، پس از برایان دابو، گائل کاکوتا و دیدیه اندونگ، انزونزی چهارمین بازیکن لیگ ایران است که سابقه بازی در لیگ برتر فرانسه را در کارنامه دارد.

رسانه «foot-national» هم نوشت: انزونزی پس از حضور در تیم‌هایی مانند رم، سویا، گالاتاسرای و الریان قطر، مقصدی غیرمعمول را انتخاب کرد و راهی سپاهان شد.

رسانه «football۳۶۵» نوشت: استیون نزونزی مقصد جدید خود را پیدا کرده است. هافبک دفاعی فرانسوی پس از یک فصل حضور در ترکیه با قونیه سپور، به عنوان بازیکن آزاد به تیم سپاهان خواهد پیوست. او فصل گذشته در ۳۶ بازی به میدان رفت و ۴ گل به ثمر رساند.