تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3751780
شناسه : 3751780
تاریخ :
واللا: ارتش اسرائیل از ترس ایران در آماده باش است اقتصاد ایران: وب سایت واللا رژیم اسرائیل گزارش داد که ارتش این رژیم بر این باور است که ایران و حزب الله از عملیات انتقام جویانه خود عقب نشینی نکرده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سایت صهیونیستی واللا امروز یکشنبه، بر اساس برآوردهای اطلاعاتی ارتش رژیم اسرائیل گزارش داد که ایران و حزب الله از قصد خود برای پاسخ به ترور شهید اسماعیل هنیه، رئیس سابق دفتر سیاسی جنبش حماس و فؤاد شکر، فرمانده شهید حزب‌الله عقب نشینی نکرده‌اند.

بر اساس برآوردهای ارتش اسرائیل، ارتش صهیونیستی از ترس حمله غافلگیرانه ایران یا حزب الله به حال آماده باش در آمده است.

به گزارش تسنیم ، بعد از ترور شهید هنیه در تهران، رژیم اسرائیل سطح آماده باش خود در همه سطوح را افزایش داد و آمریکا برای حمایت از این رژیم در برابر عملیات تلافی‌‌جویانه ایران و حزب الله، ناوهواپیمابر و زیردریایی به منطقه اعزام کرده است.

حزب الله طی این مدت چند عملیات بی‌سابقه مانند حمله پهپادی به نهاریا و حملات موشکی به شهرک‌های جدید انجام داد ولی بنا به اذعان صهیونیست‌ها هنوز پاسخ به ترور شهید فؤاد شکر در راه بوده است و هر آن احتمال دارد این جنبش دست به انتقام بزند.

واللا همچنین به نقل از منابع خود نوشت که کابینه جنگی رژیم اسرائیل به ارتش دستور داد تا شدت حملات و درگیری ها را  در نوار غزه برای بهبود موقعیت رژیم اسرائیل در مذاکرات افزایش دهد.

دور جدید مذاکرات برای دست‌یابی به آتش بس در نوار غزه از پنجشنبه گذشته به میزبانی قطر آغاز شد و این مذاکرات بعد از دو روز، جمعه به پایان رسید؛ آمریکا و کشورهای واسطه مانند قطر و مصر مدعی‌ پیشرفت در این دور از مذاکرات علی‌رغم عدم حضور حماس شده‌اند و قرار است، رؤسای سیا ، موساد و نخست وزیر قطر پایان این هفته در قاهره با رئیس اطلاعات مصر گردهم آمده و این مذاکرات را ادامه دهند. با این حال حماس به این مذاکرات خوش بین نیست.

انتهای پیام/