تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3751776
شناسه : 3751776
تاریخ :
یک اشتباه، مدافع استقلال را به لیگ دسته یک فرستاد اقتصاد ایران: مدافع سرباز استقلالی‌ها احتمالا مجبور خواهد شد سربازی خود را در لیگ دسته اول سپری کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: سامان تورانیان مدافع جوان استقلالی‌ها که فصل پیش به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شد و فرصتی برای بازی کردن به دست نیاورد، حالا با یک مشکل عجیب مواجه شده است.

تورانیان که تصور می‌کرد امسال هم فرصتی برای بازی کردن در استقلال به دست نمی‌آورد، خودش را سرباز کرد تا شانس حضور در ملوان انزلی را داشته باشد و بتواند در جمع قوهای سپیدر به میدان برود.

دفترچه اعزام به خدمت تورانیان به نظام وظیفه ارسال شده و او باید قطعا به خدمت سربازی برود، امااین بازیکن جوان با یک مشکل عجیب مواجه شده که به پر بودن لیست بازیکنان سرباز ملوان برمی‌گردد!
تورانیان با مدیران باشگاه ملوان صحبت‌هایی را انجام داده و این احتمال وجود دارد که آنها لیست خود را خالی کنند، اما با توجه به حضور نفرات دیگر بعید است چنین اتفاقی رخ بدهد.

در صورتی که لیست ملوان خالی نشود، تورانیان که خودش را سرباز کرده، مجبور است خدمت خود را در یک تیم نظامی دیگر سپری کند که در لیگ برتر چنین تیمی وجود ندارد. در این صورت تورانیان باید به فجرسپاسی یا نیروی زمینی در لیگ دسته اول برود که یک اتفاق تلخ برای این بازیکن جوان محسوب می‌شود.

باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی حول این مدافع رخ می‌دهد و او خدمت سربازی خود را در کدام تیم سپری خواهد کرد.