تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3751774
شناسه : 3751774
تاریخ :
لیست هتل های نوساز مشهد (۶ هتل تازه تاسیس برتر) اقتصاد ایران: از مهم ترین دغدغه ها و فاکتورهای انتخاب هتل توسط مسافرین شهر مشهد برای اقامت مواردی مثل نوساز بودن، نزدیک حرم بودن، تمیز بودن و هزینه رزرو هتل می باشد. در سال های اخیر در شهر مشهد تعداد زیادی هتل نوساز ساخته شده است. در ادامه لیستی ۶ موردی از نوسازترین هتل های مشهد معرفی و بررسی شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

از مهم ترین دغدغه ها و فاکتورهای انتخاب هتل توسط مسافرین شهر مشهد برای اقامت مواردی مثل نوساز بودن، نزدیک حرم بودن، تمیز بودن و هزینه رزرو هتل می باشد. در سال های اخیر در شهر مشهد تعداد زیادی هتل نوساز ساخته شده است. در ادامه لیستی 6 موردی از نوسازترین هتل های مشهد معرفی و بررسی شده است.

لیست هتل های نوساز مشهد

وقتی درباره بهترین و نزدیک‌ترین هتل های نوساز مشهد به حرم صحبت می‌کنیم، گزینه‌های زیادی برای بررسی در این شهر وجود دارد. در ادامه باکیفیت خدمات هتلداری، معماری داخلی و خارجی، فاصله تا حرم، سال ساخت و امکانات برخی از این هتل‌ها آشنا می‌شویم.

1- هتل رونا، از نوساز ترین هتل های مشهد (تاسیس 1402)

هتل رونا یکی از هتل های نوساز مشهد است که در سال ۱۴۰۲ افتتاح شده است. این هتل در خیابان امام رضا شماره ۱۷ قرار گرفته است و دسترسی بسیار خوبی به حرم امام رضا دارد. برای رسیدن از این هتل چهارستاره به حرم، تنها با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی نیاز است. این هتل ظرفیت پذیرش ۵۰۰ نفر مهمان در زمان واحد را دارد و در ۱۰ طبقه احداث شده است. هتل رونا دارای ۱۸۷ واحد اقامتی است که ۱۳ واحد آن، VIP هستند.

بهتر است بدانید ایستگاه‌های مترو و بی‌آر‌تی در نزدیکی این هتل، قرار گرفته است. به همین دلیل رفت‌وآمد و جابه‌جایی مسافران این هتل به دیگر جاذبه‌های گردشگری مشهد، بسیار ساده است.

2- هتل ضیافت الزهرا از بهترین هتل های نوساز مشهد (تاسیس 1401)

هتل ضیافت الزهرا مشهد یکی از بهترین هتل‌های نزدیک حرم امام رضا است که به‌تازگی افتتاح شده است. این هتل در سال ۱۴۰۱ افتتاح شده و یک هتل ۵ ستاره شیک با امکانات کامل، آماده رزرو است. ضیافت الزهرا مشهد در خیابان نواب صفوی مشهد و در خیابان شوشتری ۷، آخر کوچه و در سمت چپ واقع شده است. اگر برای شما مهم است که هتلتان فاصله کمی تا حرم داشته باشد، این هتل یک انتخاب بسیار مناسب است. تنها با ۱۱ دقیقه پیاده‌روی از این هتل، می‌توانید به حرم از سمت بست شیخ طبرسی برسید.

هتل ضیافت الزهرا، یک ساختمان ۱۲ طبقه است که روبه حرم ساخته شده و ساکنان هتل می‌توانند نمای زیبایی از حرم امام رضا را تماشا کنند. هتل دارای ۱۴۵ واحد اقامتی مجزا است که دکوراسیون داخلی شیک و مدرن دارند. اتاق‌ها و سوئیت‌های اقامتی هتل ضیافت الزهرا، دارای مبلمان شیک، یخچال، مینی بار، تلویزیون، امکانات هتلی نو و لوازم بهداشتی موردنیاز مسافران هستند.

یک از امکانات خوب این هتل، استخر، جکوزی، سالن‌های سونا گرم و خشک و سالن بدنسازی است که می‌تواند بعد از یک روز شلوغ، باعث آرامش شما شود. در این هتل مسافران می‌توانند انواع غذاهای ایرانی را در رستوران صرف کنند و از منوی صبحانه کامل لذت ببرند. به‌علاوه کافی‌شاپ این مجموعه و رستوران بام هتل هم برای سرویس‌دهی به مهمانان آماده خدمت هستند. در این هتل استفاده از پارکینگ و وای‌فای نیز رایگان است.

3- هتل آریو مشهد (تاسیس 1401)

لیست هتل های نوساز مشهد (6 هتل تازه تاسیس برتر)

هتل آرایو یکی دیگر از هتل‌های مشهد است که به‌تازگی تأسیس شده و ساختمانی تمیز و نوساز دارد. این هتل زیبا در خیابان امام رضا ۲۸ واقع شده و دسترسی خوبی به حرم دارد. فاصله این هتل تا حرم امام رضا حدود ۱۰ دقیقه با خودرو است. هتل آریو، ساختمانی ۱۲ طبقه با ۵۴ فضای اقامتی است. در داخل اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل امکاناتی مانند تلویزیون، یخچال، مبلمان، میزتحریر، چای‌ساز، حمام و لوازم بهداشتی برای استفاده گردشگران وجود دارد.

این هتل دسترسی خوبی به مراکز تفریحی و گردشگری از جمله آرامگاه نادر افشار، پاساژهایی مانند پاساژ فردوسی و رستوران‌های مشهور مشهد دارد. در داخل هتل نیز رستوران و کافی‌شاپ برای پذیرایی از مهمانان قرار دارد که

در آن سه وعده‌غذا همراه با میان‌وعده سرو می‌شود.

4- هتل الماس ۲، جزو لوکس ترین ها! (تاسیس 1395)

یکی دیگر از هتل‌های لوکس و نوساز مشهد که در فاصله کمی هم از حرم قرار گرفته است، هتل الماس ۲ است. این هتل ۵ ستاره و مجلل در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده و یکی از لوکس‌ترین هتل‌های اطراف حرم امام رضا است. ساختمان این هتل با معماری خیره‌کننده الهام گرفته شده از معماری ایران باستان و معماری دیگر کشورها، در ۲۵ طبقه احداث شده است. هتل الماس ۲ دارای ۲۱۷ اتاق و فضای اقامتی لوکس و مجهز است که از امکانات بسیار ویژه‌ای برای پذیرایی از مهمانان برخوردار هستند.

 این هتل دسترسی خوبی هم به اماکن مقدس مشهد دارد و تنها ۱.۵ کیلومتر تا حرم امام رضا فاصله دارد. شما تنها با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به حرم و بازار رضا برسید. به‌علاوه هر روز در ۵ نوبت سرویس رایگان از درب هتل تا حرم وظیفه جابه‌جایی مسافران را به عهده دارد. به‌علاوه این هتل در نزدیکی آرامگاه نادرشاه افشار هم قرار دارد که با اتومبیل تا این مکان، ۱۰ دقیقه طول می‌کشد.

در این هتل امکاناتی مانند پارکینگ رایگان، کافی‌شاپ در فضای باز، رستوران ایرانی و فرنگی، سالن اجتماعات، جکوزی، استخر، سونای خشک و بخار، مرکز اسپا و سلامتی، صندوق امانات و دیگر امکانات برای رفاه حال مسافران پیش‌بینی شده است.

5- هتل پارسیس (تاسیس 1395)

لیست هتل های نوساز مشهد (6 هتل تازه تاسیس برتر)

یکی دیگر از هتل های نوساز مشهد که فاصله کمی تا حرم امام رضا دارد، هتل پارسیس است. این هتل در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده و در خیابان شهید شوشتری (شارستان) و بلوار امیرالمؤمنین واقع شده است. این هتل، در یک ساختمان ۱۷ طبقه واقع شده و ۱۱۲ فضای اقامتی و اتاق را خود جای‌داده است. این هتل امکانات خوب و فضای آرامی دارد. از هتل پارسیس تا حرم ۱۵ دقیقه پیاده راه است.

امکانات رفاهی و تفریحی در این هتل ۵ ستاره با بهترین کیفیت به مسافران ارائه می‌شود. سونا و جکوزی استخر، رستوران، سالن ماساژ، و اسپا، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ از امکانات این هتل در نزدیکی حرم اما رضا است.

6- هتل مدینه الرضا مشهد (تاسیس 1392)

مورد بعدی در فهرست هتل های نوساز مشهد که نزدیکی حرم قرار دارند، هتل ۵ ستاره مدینه الرضا است. این هتل یکی از نزدیک‌ترین مکان‌های اقامتی به حرم اما رضا است که در ورودی خیابان شیرازی و چسبیده به حرم قرار گرفته است. در ساخت این هتل لوکس ۱۸ طبقه از معماری ایرانی به بهترین شکل استفاده شده است. حمام ترکی، سونا خشک، سونا بخار، سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، سالن ماساژ، رستوران گردان، رستوران‌های نرگس و... از امکانات خوب این هتل است.

فاصله هتل های نوساز مشهد تا حرم امام رضا

نام هتل فاصله تا حرم امام رضا
هتل مدینه الرضا مشهد ۵۰۰ متر
هتل رونا مشهد ۱۲۰۰ متر
هتل الماس ۲ مشهد ۱۵۰۰ متر
هتل پارسیس مشهد ۱۸۰۰ متر
هتل ضیافت الزهرا مشهد ۲۰۰۰ متر
هتل آریو مشهد ۳۵۰۰ متر

حرف آخر: بهترین هتل نوساز مشهد کدام است؟

هتل‌ها و فضاهای اقامتی بسیار متنوعی دارد. اقامت در هتل‌های نوساز نزدیک حرم که خدمات خوبی ارائه کنند، می‌تواند سفری همراه با آرامش را برای شما رقم بزند. نمونه ای از هتل های نوساز مشهد مثل رونا، ضیافت الزهرا و آریو می باشد که جزو بهترین انتخاب های ممکن برای شما می باشند. با انتخاب یک محل مناسب برای اقامت با خیالی آسوده جذابیت‌های این شهر را کشف کنید و سفری خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید.