تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751751
شناسه : 3751751
تاریخ :
طرح‌های مسکن ملی در ماهنشان و ایجرود به ۶۵درصد پیشرفت فیزیکی رسید اقتصاد ایران: زنجان-رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود گفت: طرح‌های نهضت ملی مسکن در این دو شهرستان به پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی رسیده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسن عباسی گفت: وظیفه ساخت مسکن در شهرهای با جمعیت زیر ۲۵ هزار خانوار بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستانهای ماهنشان و ایجرود در مجموع ۴۴ قطعه زمین تحویل بنیاد مسکن شده که ۳۸ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن و ۲۰ واحد هم در قالب طرح خیرین مسکن ساز در حال اجراست.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود با بیان اینکه واگذاری ۱۲ قطعه زمین هم در شهر دندی به تصویب کمیسیون ماده پنج رسیده و این اراضی آماده تحویل به بنیاد مسکن است، گفت: در این طرح به ۴۸ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهر دندی در قالب گروهی، زمین تحویل داده می شود.

وی اظهار داشت: حدود ۵۵ درصد از طرح های نهضت ملی مسکن در شهرستان های ماهنشان و ایجرود برای اخذ وام به بانک معرفی شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود، همچنین بر لزوم تکمیل هرچه سریعتر زیرساختها (آب، برق و گاز) در طرح های نهضت ملی مسکن تاکید و خاطر نشان کرد: این واحدها در همکاری دستگاه های خدمات رسان برای تکمیل زیرساخت ها و دریافت پایان کار و معرفی به بانک جهت تقسیط تسهیلات به بهره برداری می رسد.