تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3751735
شناسه : 3751735
تاریخ :
اگر حضور در اربعین برایمان مقدور نبود چه کنیم؟ + فیلم اقتصاد ایران: کارشناس مذهبی با طرح این سؤال؛ "اگر حضور در راهپیمایی اربعین برایمان مقدور نبود چه کنیم؟"، گفت: اگر برای انسانی حضور در ایام اربعین مقدور نبود که خودش را به کربلا برساند، باید زیارت اربعین را قرائت کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار استانها -

حجت‌الا‌سلام ناصر خلج کارشناس مذهبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه حضرت امام عسکری(ع) فرمودند که شیعه و محب اهل‌بیت(ع) 5 علامت دارد، اظهار داشت: یکی از علامت‌های شیعه حضرت امام علی(ع) زیارت اربعین است.

وی با ابراز اینکه شیعه امام علی(ع) در روز اربعین و ایام اربعین زائر امام حسین(ع) می‌شود، افزود: اگر برای انسانی حضور در ایام اربعین مقدور نبود که خودش را به کربلا برساند، باید زیارت اربعین را قرائت کند.

این کارشناس مسائل مذهبی با یادآوری اینکه "ما در زیارت اربعین می‌گوییم که؛ «یا امام حسین(ع)، امروز همه نصرت‌‌ و یاری‌مان را برای شما به میدان آورده‌ایم»"، تصریح کرد: ‌برخی با شعر، برخی با صدا، برخی با آبرو، برخی با ثروت و... در راه امام حسین(ع) حضور دارند و امروز، همه زائران امام حسین(ع) با تمام وجود می‌گویند؛ "با تمام وجود یاری‌مان را در خدمت شما قرار خواهیم داد و آماده هستیم برای ا‌مام زمان(ع) خودمان را خرج کنیم".

.

انتهای پیام/+