تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3751708
شناسه : 3751708
تاریخ :
داروخانه بستان، پاسخگوی نیازهای دارویی زائران اربعین اقتصاد ایران: مسئول درمانگاه «بستان» در نجف اشرف درباره خدمات این درمانگاه خصوصاٌ در زمینه تأمین و عرضه دارو و درمان تخصصی کودکان توضیحاتی داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم به نجف اشرف، درمانگاه بستان در شارع الرسول نجف اشرف واقع شده است. در این درمانگاه 53 کادر درمان، پزشکان متخصص داخلی، طب اورژانس، کودکان، بخش قلب و مغز و اعصاب و همچنین پزشکان عمومی فعالیت دارند.

به‌تعبیر مسئول درمانگاه از کرمان دیار شهید قاسم سلیمانی به اینجا آمده‌اند و تا زمانی که پیاده‌روی اربعین برقرار است و زائران در کشور عراق حضور دارند ارائه خدمات هم پابرجاست.

احد شعار به‌عنوان مسئول درمانگاه بستان در نجف اشرف این نکته را به خبرنگار تسنیم گفت: بیشتر مراجعه‌کنندگان ما برای گرمازدگی و دل‌درد و سایر موارد است. روزانه بین 1100 تا 1200 بیمار تا امروز مراجعه‌کننده داشتیم خدا را شاکرم تا امروز مشکل خاصی نداشتیم.

وی افزود: بیمارها در صورت مشکل حاد و تخصصی‌تر به سه بیمارستان در شهر نجف منتقل می‌شوند، بیمارستان‌هایی که تحت قرارداد با ما هستند.

این مسئول درمانگاه تأکید کرد: امسال اتفاق خوبی که توسط مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر اتفاق افتاده این است که کلیه داروهای موردنیاز ما همان روز نخست تحویل شد و داروخانه ما در اینجا با تمام امکانات و تجهیزات راه‌اندازی شد. 6 نفر از همکاران دارویی ما در اینجا مستقرند و پس از تجویز پزشکان داروها را تحویل بیماران می‌دهند.

او به اعزام بیماران به بیمارستان‌های مربوطه اشاره کرد و گفت: تا امروز فکر می‌کنم در اعزام‌هایمان 11 نفر شکستگی دست و پا و افتادگی از ارتفاع بوده است و به بیمارستان‌های مربوطه اعزام شدند.

شعار در پایان با اشاره به پزشک متخصص کودکان و یک توصیه ویژه برای زائران اربعین تأکید کرد: ما اینجا پزشک متخصص کودکان داریم که مراجعه بسیار بالایی دارد. از زائران اربعین درخواست دارم سعی کنند در زمان‌های گرما پیاده‌روی نکنند و در موکب‌ها استراحت کنند.

انتهای پیام/+