تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3751700
شناسه : 3751700
تاریخ :
واکنش مادورو به مخالفان: ونزوئلا در برابر فاشیسم ایستاده است اقتصاد ایران: رئیس جمهور ونزوئلا در میان هوادارن خود با اشاره به تجمع مخالفان دولت بیان کرد که این کشور در برابر فاشیسم و ​​خشونت در سراسر کشور ایستاده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا امروز یکشنبه در میان حامیان خود اعلام کرد که این کشور در خنثی کردن کودتا موفق بوده و محکم در برابر فاشیسم و ​​خشونت در سراسر کشور ایستاده است.

مادورو در سخنرانی خود برای حامیانش خاطرنشان کرد که در این روز تجمعات گسترده در بیش از 100 شهر در سراسر ونزوئلا برگزار شد و تأکید کرد که مردم کاملاً از آنچه دفاع می‌کنند، آگاه هستند.

وی تاکید کرد که کشورش در یک روز به سه پیروزی بزرگ دست یافت؛ اول، در برابر شخصیت‌های با نفوذ و مخالف در میامی (فلوریدا)، دوم، در برابر ادموندو گونزالس، چهره مخالف که ظاهراً آماده فرار از ونزوئلا است و سوم، در برابر ماریا ماچادو، رهبر مخالفان ونزوئلا.

رئیس‌جمهور ونزوئلا مجدداً بر احترام خود به اپوزیسیون دموکراتیک میانه‌رو تأکید کرد که به گفته وی اقدامات مخالفان و فاشیست‌ها را تأیید نکردند.

مادورو اظهار داشت: امروز اجتماع عظیم مردمی را برای صلح و ضدفاشیسم و خشونت در کشور، تشکیل می‌دهیم.

در این میان هزاران نفر از مخالفان رئیس جمهور ونزوئلا طی فراخوانی بعد از شکست در انتخابات اخیر به خیابان‌ها آمدند و خواهان استعفای او شدند.

مادورو نیز با حضور در میان هواران خود گفت که اپوزیسیون ونزوئلا پیمان شیطانی با آمریکا بسته‌اند.

انتهای پیام/