تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3751699
شناسه : 3751699
تاریخ :
فلاح رئیس بیست‌وششمین جشنواره قصه‌گویی شد اقتصاد ایران: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی فرهاد فلاح را به‌عنوان رئیس بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری منصوب کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی فرهاد فلاح را به‌عنوان رئیس بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب کرد.

مشروح متن این حکم در ادامه می‌آید؛

نظر به سابقه، دانش و تجربه و فعالیت‌های جنابعالی در عرصه قصه‌گویی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی» منصوب می‌شوید.

در ادامه حکم مدیرعامل کانون آمده است:

هنر قصه‌گویی به‌عنوان قدیمی‌ترین ابزار تربیتی همواره توانسته مفاهیم بارز اخلاقی و دینی را انتقال دهد و موجب رشد جامعه شود. با توجه به تجربه ربع قرن برگزاری جشنواره قصه‌گویی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از شما انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های دولتی، خصوصی، نیروهای مردمی و حلقه‌های میانی گام‌های مؤثری را در جهت تحقق عمومی‌سازی و مردمی‌سازی قصه‌گویی بردارید تا بتوان آن را به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی در جامعه اشاعه داد.

از دیگر سو و با توجه به رویکردهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان مبنی بر نوجوان‌محوری، مخاطب‌محوری و مرکزمحوری موارد زیر مورد انتظار است: سرمایه‌گذاری حداکثری برای نقش‌دهی به حوزه نوجوان در مسأله قصه‌گویی، افزایش دایره مخاطبان به صورت حداکثری و تقویت شاکله قصه‌گویی در مراکز کانون در سطوح آموزش، مشارکت و ترویج حداکثری.

امیدوارم در سال ۱۴۰۳ با نظارت، همراهی و راهبری جنابعالی، دبیرخانه دائمی قصه‌گویی، مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان‌ها و ظرفیت‌های استان یزد به عنوان پایتخت قصه و قصه‌گویی ایرانی بتوانید جشنواره‌ای مترقی و درخور نام بزرگ ایران اسلامی و برای کودکان و نوجوانان با استفاده از همه ظرفیت‌ها طراحی و اجرا کنید.

بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با شب یلدا برگزار می‌شود.