تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751683
شناسه : 3751683
تاریخ :
۳ مرکز تفریحی در شهرستان لیکک پلمب شد اقتصاد ایران: یاسوج_ سرپرست شبکه بهداشت لیکک از پلمب ۳ مرکز تفریحی ورزشی در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، دانیال ظفری‌زاده افزود: طی بازدیدهای مکرر بازرسین بهداشت محیط از سالن‌ها و اماکن ورزشی و بی‌توجهی متصدیان این اماکن به دستورات بازرسین بهداشت، سه مکان تفریحی‌ورزشی در شهر لیکک توسط کارشناسان واحد بهداشت محیط این شبکه پلمب‌شد.

وی با اشاره به جزییات تخلفات، تصریح کرد: در پی بازدیدهای بازرسین این شبکه و شکایات مردمی در زمینهٔ عدم نظافت و رعایت مسائل بهداشتی در اماکن ورزشی ازجمله عدم نظافت روزانه سالن‌ها، نداشتن سطل زباله، سرویس بهداشتی نامناسب و کثیف، نداشتن تهویه، نور نامناسب و «داشتن نواقص بحرانی» با هماهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان و طبق دستورالعمل گردش کار تخلفات ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، پلمب سه مورد از این اماکن انجام شد.

سرپرست شبکه بهداشت لیکک با تأکید بر اینکه ارتقا و حفظ سلامت شهروندان از اهداف اصلی این شبکه است گفت: بازدید از رستوران‌ها، مراکز عرضه مواد غذایی، اماکن ورزشی و تفریحی در دستور کار بازرسین بهداشتی قرار دارد و به‌صورت مستمر و حتی در ایام تعطیل این پایش‌ها انجام می‌گیرد.

ظفری‌زاده گفت: انتظار داریم شهروندان خود را بازرس بهداشت بدانند و هرگونه تخلف بهداشتی در کلیه مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی را به سامانه ۱۹۰ اطلاع داده و بازرسین بهداشت محیط نیز در اولین فرصت به شکایات مردمی رسیدگی خواهند کرد.