تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3751681
شناسه : 3751681
تاریخ :
بازداشت ۱۰۱۰۰ فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری اقتصاد ایران: منابع فلسطینی اعلام کردند که هزاران فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی از اکتبر گذشته بازداشت شده اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، منابع فلسطینی به آماری از فلسطینی های بازداشت شده به دست اشغالگران از هفتم اکتبر گذشته اشاره کردند.

مرکز امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد: اشغالگران بیش از ۱۰۱۰۰ فلسطینی را از کرانه باختری و قدس از هفتم اکتبر گذشته تاکنون بازداشت کرده اند.

این در حالی است که از زمان شروع جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، ارتش رژیم صهیونیستی بر دامنه عملیات خود در کرانه باختری افزوده است.

همزمان با جنگ ویرانگر در نوار غزه که تاکنون ده‌ها هزار شهید بر جای گذاشت، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند و کرانه باختری شاهد موجی از تنش ها و درگیری های میدانی بین فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم اسرائیل و یورش به محله ها و بازداشت فلسطینیان توسط صهیونیست ها است.

این افراد از منازل و در پست های ایست بازرسی بازداشت و برخی نیز تحت فشار مجبور به تسلیم خود شده اند.

رژیم صهیونیستی از هیچ اهانتی به اسیران ابایی ندارد و اقدام به تخریب منازل فلسطینیان می کند.

بازداشت های خودسرانه دسته جمعی، بازداشت های غیرقانونی و موارد شکنجه بسیاری گزارش شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی برخلاف قوانین داخلی این رژیم و قوانین بین المللی، اقدام به بازداشت موقت مردم عادی فلسطین در کرانه باختری، غزه و سرزمین های اشغالی می کند و افراد بسیاری بدون اتهام برای ماه ها در زندان می مانند.