تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3751667
شناسه : 3751667
تاریخ :
ابلاغ شرایط خرید کامیون فورس و فاو در بورس کالا اقتصاد ایران: عصر خودرو- بورس کالای ایران شرایط خرید خودرو کامیون فورس و کامیون کشنده فاو را که قرار است در روزهای ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه در تالار خودرو عرضه شود را ابلاغ کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از  کالاخبر، شرایط خرید کامیون FORCE کابین خوابدار 12 تن بدون کاربری که در تاریخ 30 مرداد ماه عرضه می شود:

مهلت ثبت سفارش ساعت 8 صبح روز سه شنبه 30 مرداد است و به منظور مدیریت سفارش‌های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت 8:30 روز عرضه خواهند داشت.

میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان 10 درصد است و هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) امکان ثبت سفارش حداکثر سه دستگاه خودرو را دارند.

اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا موفق به خرید خودرو شده اند و از ابتدای سال 1398 از شرکت های خودروسازی خودرو خریداری کرده اند نیز امکان ثبت سفارش را دارند.

شرایط خرید کامیون کشنده فاو FAW J6P-460 که در تاریخ 31 مرداد ماه عرضه می شود:

مهلت ثبت سفارش ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 31 مرداد است و به منظور مدیریت سفارش‌های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت 8:30 روز عرضه خواهند داشت.

میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان 10 درصد بوده و هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) امکان ثبت سفارش حداکثر سه دستگاه خودرو را دارند. همچنین اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا موفق به خرید خودرو شده اند و از ابتدای سال 1398 از شرکت های خودروسازی خودرو خریداری کرده اند نیز امکان ثبت سفارش را دارند.

گفتنی است تالار خودرو بورس کالا سه شنبه 30 مرداد ماه میزبان عرضه 20 دستگاه کامیون فورس کابین خوابدار 12 تن بدون کاربری متعلق به بهمن دیزل و 20 دستگاه کشنده فاو FAW J6P-460 متعلق به سیبا موتور است.