تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3751603
شناسه : 3751603
تاریخ :
دوره تازه‌ای از فوتبال علی قلی‌زاده آغاز شد اقتصاد ایران: سرمربی لخ پوزنان از ستاره ایرانی تیمش و پاس گل او تمجید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: لخ پوزنان شب گذشته در هفته پنجم لیگ استراکلاسا در حضور ثابت علی قلی‌زاده در زمین زاگلبیه لوبین پیروز شد. نیلز فردریکسن، سرمربی لخ از نمایش علی قلی‌زاده در کنفرانس پس از بازی قدردانی کرد و گفت: «او در این شرایط بیشترین امتیاز را به ما خواهد داد.»

لخ پوزنان پس از نبردی سخت زاگلبیه لوبین را شکست داد که این پیروزی با گل آفونسو سوسا در دقیقه 19 قطعی شد و پاس آن را علی قلی‌زاده داد و در اولین حضورش در ترکیب اصلی در این فصل، شرایط گلزنی را برای هافبک پرتغالی فراهم کرد.

سایت ترانسفری لهستان عنوان کرده از زمان حضور این بازیکن ایرانی در این کشور، انتظارات بین هواداران از او بالا رفت، چراکه برای حضورش در لخ پوزنان 1/8 میلیون یورو در نظر گرفته شد و علاوه بر آن، در توافق با شارلروا بلژیک برای این انتقال، پاداش‌هایی نیز گنجانده شد که پس از فعال‌سازی، می‌تواند این مبلغ را تا 2 میلیون یورو افزایش بدهد.

بنابر نوشته این سایت، پول تخصیص یافته برای جذب علی قلی‌زاده با عملکرد این بازیکن 28 ساله هم‌خوانی نداشت و او پس از یک وقفه طولانی ناشی از مصدومیت هم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و در 12 بازی برای لخ پوزنان گلزنی یا پاس گل ثبت نکرد.

سایت ترانسفری عنوان کرده که اخیرا باشگاه پرسپولیس علاقه زیادی برای علی قلی‌زاده نشان داده، اما نیلز فردریکسن سرمربی لخ پوزنان واکنشی نسبت به این موضوع نداشته است.

فردریکسن شب گذشته پس از پیروزی یک بر صفر لخ پوزنان مقابل زاگلبیه عنوان کرد: «از عملکرد علی قلی‌زاده بسیار راضی هستم. او یک پاس گل زیبا داد. من الان به خانه می‌روم و احتمالا 50 بار این گل را تماشا خواهم کرد، چراکه ما می‌خواهیم همیشه این‌گونه بازی کنیم و گل‌های خوبی بزنیم. من، علی را در خط میانی استفاده کردم و او به‌عنوان پست شماره 10، بیشترین امتیاز را برای ما به همراه می‌آورد، اما نمی‌دانم در آینده چه خواهد شد و در کدام پست بازی می‌کند.

دوره تازه‌ای از فوتبال علی قلی‌زاده آغاز شد

بنابر نوشته سایت ترانسفری لهستان، قرارداد علی قلی‌زاده با باشگاه لخ پوزنان تا 30 ژوئن 2026 (دو فصل دیگر) اعتبار دارد، اما با این حال آینده او نامشخص است.