تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751595
شناسه : 3751595
تاریخ :
کشف ۱۲ فقره سرقت و اموال سرقتی در همدان اقتصاد ایران: همدان-رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری باند سارقان مغازه و اماکن خصوصی و کشف ۱۲ فقره سرقت و اموال سرقتی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه علی اسد بیگی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از کارگاه تولیدی انگشتر نقره و بدلیجات در شهر همدان با شیوه و شگرد خاص خود اقدام به سرقت ۱۰ کیلو انگشتر نقره و و ۱۰ کیلو سکه باطله و… به ارزش تقریبی ۶ میلیارد ریال می‌نمایند لذا موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: کارآگاهان این پلیس با انجام اقدامات پلیس و اطلاعاتی و بهره گیری از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی موفق به شناسایی یکی از متهمان به هویت معلوم شدند.
وی افزود: در اقدامی غافلگیرانه متهم موصوف در مخفی گاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی همدان انتقال داده شد.
این مقام انتظامی افزود: متهم در تحقیقات اعتراف کرد که سرقت‌ها را با همدستی ۲ نفر دیگر با هویت معلوم انجام داده که با راهنمایی وی متهمان دیگر دستگیر و مقداری اموال مکشوفه نیز از آنان کشف و سارقان به ۳ فقره سرقت اماکن دولتی؛ ۶ فقره سرقت مغازه ،۳ فقره اماکن خصوصی جمعاً" ۱۲ فقره سرقت به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان در پایان گفت: در حفظ اموال خود درون مغازه از دزدگیر و دوربین مداربسته استفاده کنند.