تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751583
شناسه : 3751583
تاریخ :
پروژه عمرانی شهر اندیشه در حال تکمیل است اقتصاد ایران: شهریار- فرماندار شهریار از پیشرفت پروژه های عمرانی درشهر اندیشه خبر داد و گفت: این پروژه ها در حال تکمیل است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فاتحی نژاد ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: با پیگیری‌ها و نظارت‌های مجموعه شهرداری، پیشرفت پروژه‌های عمرانی در شهر اندیشه از سرعت مناسبی برخوردار بوده که امیدواریم در زمان مقرر در دسترس شهروندان قرار گیرد.

وی افزود: مقوله خدمت رسانی به همشهریان عزیز، رفاه و آرامش مردم جز ضروری‌ترین اهداف دولت است و شهرداری‌ها به عنوان مجری نقش اساسی در پیشبرد اهداف دولت دارند.

فرماندار شهرستان شهریار عنوان کرد: امروز شاهد احداث پروژه‌های شاخص و عظیمی در اندیشه هستیم که با سرعت مناسبی در حال تکمیل هستند و خوشبختانه به سرانجام رسانیدن پروژه‌های عمرانی در اولویت کاری مجموعه شهرداری و شورای شهر اندیشه است.

فرماندار شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: برنامه‌های عمرانی مجموعه اندیشه، به صورت متوازن و یکدست در شهر در حال انجام می‌باشد و این موضوع در سطح شهر به خوبی آشکار است.

گفتنی است که برخی از پروژه‌ها از جمله ورزشگاه شهدای خدمت و بازار روز همزمان با هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

بر اساس این گزارش فرماندار شهریار با همراهی علایی نسب معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار، کاویانی شهردار شهر اندیشه و رئیس و اعضای شورای شهر اندیشه از پروژه‌های در حال احداث پایانه حمل و نقل شهر اندیشه، مجموعه فرهنگی و ورزشی بانوان اندیشه، دهکده ورزشی اندیشه، بازار روز اندیشه، ورزشگاه شهدای خدمت بازدید کردند و در جریان روند پیشرفت و اقدامات انجام یافته قرار گرفتند.