تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751555
شناسه : 3751555
تاریخ :
اجرای پویش بین المللی طریق الاقصی اقتصاد ایران: شهرکرد-معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری از اجرای پویش بین المللی طریق الاقصی ویژه اربعین حسینی ۱۴۰۳ خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا سلیمانی ظهر یک شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پویش بین المللی طریق الاقصی ویژه اربعین حسینی ۱۴۰۳ است که با روایتگری از حضور حماسی مردم در میعادگاه تمدن ساز و با شکوه اربعین حسینی در قالب‌های مختلف تولیدمحتوا از تاریخ ۲۲ مرداد ماه الی ۷ شهریور ماه ۱۴۰۳ با شعار و هشتگ محوری: # کربلا – طریق‏-الاقصی، برگزار می‌شود.

وی به محورهای پویش اشاره کرد و گفت: روایت شکوه شور و شعور حسینی از محله‌ها برای تشرف به پیاده روی اربعین حسینی با مصاحبه از زائران، تصویرگری از حال و هوای بدرقه کنندگان و جاماندگان نخستین محور این پویش است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: روایت خدمت‌رسانی عاشقانه به زائرین توسط خادمین در مواکب مستقر در ایران و عراق دومین محور پویش بین المللی طریق الاقصی می‌باشد. وی گفت: روایت شکوه حضور و وحدت ادیان و مذاهب حاضر در پیاده روی اربعین حسینی با مصاحبه از زائرین خارجی سومین محور این پویش به شمار می‌رود.

سلیمانی افزود: روایت انزجار از رژیم نامشروع صهیونسیتی با مصاحبه و ضبط تصاویر از زائرین در پیاده روی اربعین حسینی آخرین محور پویش بین المللی طریق الاقصی است.

معاون فرهنگی هنری سپاه استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: قالب‌های این پویش به صورت کلیپ ١٠٠ ثانیه‌ای با فرمت mp4 با حجم حداکثر ۳۰ مگابایت باشد و آثار تولید شده "به صورت افقی" با دوربین‌های تلفن همراه ضبط و ارسال شود؛ همچنین آثار ارسالی بایستی دارای سناریو (شروع، پایان) و متن مناسب باشد.

وی در خصوص نحوه ارسال آثار گفت: شرکت کنندگان در پویش می‌بایست کلیپ‌های تولید شده را به همراه (نام و نام خانوادگی، محور پویش، نام شهرستان و شماره تماس) به نشانی @barfarazeaseman در پیام رسان ایتا و روبیکا ارسال نمایند.

سلیمانی افزود: فیلم‌های منتخب پس از داوری در شهرستان، استان و مرحله کشوری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. لازم به ذکر است جوایز این پویش به ارزش جمعی ۲ میلیارد ریال خواهد بود.