تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3751533
شناسه : 3751533
تاریخ :
تماس گوندوگان با سیتی برای بازگشت به انگلیس اقتصاد ایران: ستاره آلمانی تیم فوتبال بارسلونا خیلی زودتر از چیزی که انتظار می‌رفت از پیوستن به این تیم پشیمان شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در فاصله دو هفته به پایان بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا، خبری عجیب توسط رسانه‌های اسپانیایی منتشر شده است که شاید کمتر کسی انتظارش را داشت؛ ایلکای گوندوگان ستاره آلمانی خط میانی تیم فوتبال بارسلونا که تنها یک سال از حضور وی در کاتالونیا می‌گذرد؛ از پیوستنش به این تیم پشیمان شده و قصد دارد به تیم پیشین خود منچسترسیتی برگردد.

گوندوگان 33 ساله فصل اخیر بدون شک جزو بهترین بازیکنان بارسلونا بود و در 53 بازی‌اش 5 گل زد و 14 پاس گل داد که تمام گل‌‌های او و 9 پاس گلش در لالیگا بود؛ با این حال او از وضعیتش در این تیم چندان راضی به نظر نمی‌رسید و مصداق آن هم ایرادهایی بود که از رویکرد هم‌تیمی‌هایش - به خصوص پس از ال‌کلاسیکوی اول فصل گذشته - می‌گرفت. اکنون به نظر می‌رسد که ستاره آلمانی به کلی از بهبود اوضاع بارسلونا قطع امید کرده و به همین دلیل هم تصمیم به بازگشت به منچسترسیتی دارد. در واقع این ادعای شبکه TV3 کاتالونیا است که گزارش کرده کاپیتان تیم ملی آلمان، نمی‌خواهد تا پایان قراردادش در بارسلونا بماند.

شبکه کاتالان حتی مدعی شده که گوندوگان تمایل خود به بازگشت به من‌سیتی را به اطلاع مسئولان باشگاه انگلیسی رسانده و آنها نیز دست رد به سینه‌اش نزده‌اند. در این میان نشریه اسپورت کاتالونیا نیز تنش‌های پشت پرده را به عنوان دلیل اصلی تصمیم گوندوگان به ترک آبی‌و‌اناری‌ها معرفی کرده و نوشته است که بازیکن به هانسی فلیک سرمربی تیم و دکو مدیرورزشی باشگاه هم گفته که قصد جدایی دارد. گویا سران بارسلونا هم چندان با جدایی بازیکن مخالف نیستند؛ به خصوص که می‌توانند از فروش او درآمد کسب کنند.

گوندوگان که به دلیل مصدومیت در بازی جوان خوان گامپر، فرصت همراهی بارسلونا در بازی خارج از خانه شب گذشته (شنبه) برابر والنسیا در هفته نخست لالیگا را از دست داد، 7 سال برای منچسترسیتی توپ زد و در آن مدت 304 بازی انجام داد که در آنها 60 گل زد و 38 پاس گل داد. او با آبی‌های شهر منچستر 5 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد.

انتهای پیام/