تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3751497
شناسه : 3751497
تاریخ :
پیروزی بزرگ درویش مقابل استقلال، سپاهان و تراکتور اقتصاد ایران: افزایش سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری رسما منتفی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 فرهیختگان: سوژه جدید برای بحث و جدل در فوتبال ایران چیزی نیست جز مخالفت رسمی هیات رییسه فدراسیون فوتبال با افزایش سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری!

در هفته‌های گذشته در جلسات و کارگروه‌های مختلف حرف‌های زیادی درباره درخواست چند باشگاه با افزایش سقف بودجه مطرح شده بود. رضا درویش که باشگاه خودش به خاطر فروش عبدالکریم حسن و‌ حضور پرسپولیس در لیگ نخبگان به صورت اتوماتیک بودجه‌اش افزایش پیدا کرد در این مدت با جدیت مخالفت خود با این اتفاق را در چند مصاحبه و جلسه رسمی اعلام کرد.

در نهایت قرار بر این شد که هیات رییسه فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی را در این رابطه بگیرد و در روزهای اخیر هم باشگاه‌های تراکتور و سپاهان و استقلال که در آسیا با رقبای تا بن دندان مسلح رقابت دارند،  به طرق مختلف خواهان افزایش سقف بودجه بودند. حتی جواد نکونام هم به این موضوع در کنفرانس خبری اشاره و تاکید کرد این قوانین به ضرر نمایندگان فوتبال ایران است.

با این حال دیروز هیات رییسه فدراسیون فوتبال رسما با افزایش سقف بودجه باشگاه‌ها مخالفت و روی قانون مصوب قبلی خود ایستادند و مقرر شد هر باشگاهی تنها به اندازه سقف بودجه و همچنین میزان درآمدهای خود هزینه داشته باشد.
و به این ترتیب طرح جنجالی افزایش سقف منتقی شد.