تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751485
شناسه : 3751485
تاریخ :
پروژه دارالقرآن سنندج در هفته دولت افتتاح می‌شود اقتصاد ایران: سنندج_رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: پروژه دارالقرآن سنندج با پیشرفت ۹۹.۵ درصدی در هفته دولت افتتاح می‌شود

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های مجتمع فرهنگی_ هنری و دارالقرآن بین‌المللی سنندج اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان از اولویت‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در سال جاری است و باید برای جذب اعتبارات در راستای تکمیل پروژه‌ها تلاش شود.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های راهبردی استان که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند در اولویت کاری این سازمان است، افزود: این پروژه‌ها با جدیت نظارت و پیگیری خواهند شد و دستگاه‌های اجرایی نیز باید تا حصول نتیجه پیگیر باشند.

پیشرفت ۸۶ درصدی پروژه تالار مرکزی سنندج

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان اذعان کرد: یکی از پروژه‌های مهم شهر سنندج تالار مرکزی این شهر است که در هفت بخش سینما، کارگاه‌های دکور، مجسمه‌سازی، خیاطی، سالن نمایش و غیره در حال اجرا است و بیش از ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمدی با اشاره به اینکه تاکنون برای اجرای این پروژه ۲۱۷ میلیارد تومان اختصاص یافته است، افزود: با پیگیری‌های انجام شده ۱۲۰ میلیارد تومان دیگر امسال برای پروژه تالار مرکزی سنندج مصوب شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال در هفته دولت چند بخش این پروژه مورد بهره برداری قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان همچنین به پروژه دیگر مهم استان اشاره کرد و گفت: پروژه دارالقرآن بین‌المللی سنندج نیز با زیربنای سه هزار و ۱۰۰ مترمربع شامل کلاس‌های تدریس و اساتید، سایت کامپیوتر، نمایشگاه و کتابخانه با تخصیص اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان است.

محمدی اضافه کرد: این پروژه در حال حاضر ۹۹.۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در هفته دولت بهره برداری می‌شود.