تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751483
شناسه : 3751483
تاریخ :
تکمیل طرح آبرسانی به روستاهای حماملو بالا و پائین در زنجانرود اقتصاد ایران: زنجان-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح آبرسانی به روستاهای حماملو بالا و پائین در منطقه محروم بخش زنجانرود تکمیل و اهالی این روستاها از نعمت آب سالم و پایدار برخودار شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد نادرخانی اظهار داشت: این طرح با مشارکت اهالی، خیرین آبرسان و شرکت آب و فاضلاب پس از ۴ سال رکود اجرایی و با کمترین هزینه تکمیل شد.

وی افزود: احداث لوله‌های مورد نیاز برای احداث ۲.۶ کیلومتر خط انتقال این طرح توسط بنیاد خیریه «حاج اکبر ابراهیمی» خرید و عملیات اجرایی آن توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان انجام شد.

محمد نادرخانی یادآور شد: عملیات اجرایی این طرح که از ۴ سال پیش به دلیل کمبود اعتبار ناتمام باقی مانده بود با تدبیر شرکت آب و فاضلاب، مشارکت مردمی و مساعدت خیرین آبرسان تکمیل شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان بیان کرد: اجرای عملیات ترمیم مخزن ۵۰ متر مکعبی روستا و حصارکشی دور این مخزن نیز از دیگر بخش‌های طرح آبرسانی به حماملو بود که با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال و از محل منابع استانی و روستاهای فاقد دهیاری تأمین شد.

به گفته نادرخانی عملیات بهسازی اتاق فرمان، تعویض شیرآلات و آب بندی مخزن نیز از دیگر بخش‌های این طرح آبرسانی است که در دست اجرا قرار دارد.