تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751468
شناسه : 3751468
تاریخ :
خبرنگاران زائر اولی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند اقتصاد ایران: مشهد- مدیر مجمع نکو داشت غدیر گفت: در کنار پیوست‌رسانه‌ای پوشش اتفاقات پیاده روی اربعین، خبرنگاران زائر اولی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فلاح در رابطه با جزئیات اعزام خبرنگاران به سفر عتبات عالیات اظهار کرد: در کنار پیوست‌رسانه‌ای پوشش اتفاقات پیاده روی اربعین، خبرنگاران زائر اولی قرار است به عتبات عالیات اعزام که تعداد گروه اول به وسیله اتوبوس به این سفر زیارتی می‌روند.

مدیر مجمع نکو داشت غدیر افزود: به همکاران مجمع توصیه کردم که ساز و کاری را برای فرستادن خبرنگاران تعریف کنند چرا که تعداد زیادی خبرنگار و زائر اولی‌هایی مشتاق و علاقمند به این سفر زیارتی هستند.

وی یادآور شد: جایگاه مهم غدیر و پیاده روی اربعین می‌تواند زمینه‌ساز تحقق نهایی هدف امت اسلامی، یعنی تشکیل تمدن عظیم و نوین اسلامی باشد.

فلاح افزود: به طور کلی می‌توان گفت که میان غدیر و اربعین زمینه‌سازی ظهور تعامل و ارتباط دو سویه وجود دارد یعنی هم غدیر عامل ترویج و اشاعه مهدویت و انتظار می‌شود و هم پیاده روی اربعین به نحوی زمینه‌سازی ظهور است.

مدیر مجمع نکو داشت غدیر ادامه داد: در مجمع نکوداشت غدیر با اجرای طرح پویش زائر اولی‌ها، جمعی از بچه‌های جهادی و هیأتی دور هم جمع شدیم تا قطره‌ای از دریای بی کران خادمان امام حسین (ع) باشیم.

وی اظهار کرد: در این پویش زائر اولی‌ها شناسایی و مبلغ ۲ میلیون تومان کمک هزینه برای سفر اربعین، به این زائر اولی‌ها اهدا خواهد شد.