تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751445
شناسه : 3751445
تاریخ :
خدمات تخصصی بهزیستی استان بوشهر به ۲۹ هزار نفر ارائه می‌شود اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: خدمات تخصصی بهزیستی به بیش از ۲۹ هزار نفر در این استان ارائه می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر عزیزنژاد صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسکن و اشتغال از مهمترین نیازها و مشکلات مددجویان بهزیستی در استان بوشهر است که در راستای رفع این مشکلات اقدامات اساسی صورت گرفته است.

وی با اشاره به حمایت و ارائه خدمات تخصصی بهزیستی استان بوشهر به ۲۹ هزار و ۲۰۰ نفر بیان کرد: نرخ معلولیت استان بوشهر به تناسب کل کشور ۱.۴ درصد است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با تاکید بر لزوم نقش‌آفرینی و همراهی دستگاه‌های مختلف به بهزیستی تصریح کرد: کمبود و مشکل خاصی در تحویل وسایل کمک توانبخشی و مستمری به افراد خاص دارای شرایط نداریم.

وی از پرداخت ۶۲۳ مورد تسهیلات اشتغال به مددجویان استان بوشهر طی سه سال گذشته خبر داد و بیان کرد: شاهد تحول خوبی در اشتغال مددجویان بهزیستی استان بوشهر هستیم.

عزیزنژاد از اهدای ۸۰ میلیارد ریال برای تهیه جهیزیه و لوازم ضروری منزل توسط پارس جنوبی در سال گذشته خبر داد و گفت: بیش از ۱۶۰ مأموریت تخصصی در راستای خدمت‌رسانی به مددجویان تعریف شده است.