تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751441
شناسه : 3751441
تاریخ :
کشف ۵۲ کیلوگرم تریاک در بیرجند/دستگیری قاچاقچی مواد مخدر اقتصاد ایران: بیرجند- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی از کشف ۵۲ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک سواری پژو پارس در بیرجند خبر داد و گفت: در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد حسن اکبری در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری در ایست و بازرسی علی آباد شهرستان بیرجند به یک سواری پژو پارس مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از سواری پژو پارس، ۵۲ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای مواد را جاساز کرده بودند کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف انواع لوازم خانگی قاچاق در فردوس

وی گفت: همچنین مأموران انتظامی فردوس در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین هم از دستگیری سارق با کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران پس از بررسی و استعلام متوجه شدند که موتور سیکلت سرقتی بوده و راکب موتورسیکلت که همان سارق بود را دستگیر و به کلانتری دلالت دادند.

علیرضا فولادی بیان داشت: مأموران در این زمینه یک سارق موتورسیکلت دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی بی‌توجهی به هشدارهای پلیس و عدم استفاده از تجهیزات بازدارنده را از مهمترین علل بستر ساز وقوع سرقت قلمداد کرد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.