تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3751438
شناسه : 3751438
تاریخ :
دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده ورجین اقتصاد ایران: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات از دستگیری شکارچیان غیرمجاز توسط محیط بانان منطقه حفاظت شده ورجین خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارشگروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، امامعلی یگان‌زاده با اشاره به اینکه روز گذشته ماموران یگان حفاظت حین گشت و کنترل منطقه متوجه حضور دو نفر شکارچی غیر مجاز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده ورجین شدند، اظهار کرد: ماموران بلافاصله با برنامه ریزی و مراقبت و کنترل محدوده حضور آنان و با تلاش بی وقفه موفق به دستگیری شکارچیان شدند.

وی با بیان اینکه علیرغم درگیری مسلحانه شکارچیان با محیط‌بانان بعد از دوساعت تعقیب وگریز که منجر به مصدومیت یکی از شکارچیان و یک تن از محیط‌بانان شد، بیان کرد: با کمک یگان امداد و جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات، هر دو مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.

یگان‌زاده گفت: از متخلفان یک قبضه سلاح شکاری تک لول و سایر ادوات شکار، کشف و ضبط شد و متخلفان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات محیط زیستی و غیرمجاز موضوع را بلافاصله به اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/