تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3751434
شناسه : 3751434
تاریخ :
صحنه قاتل «آی‌نور» بازسازی شد اقتصاد ایران: دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز جزئیات جدیدی از قتل آی‌نور، کودک سه‌ساله اهل یکی از روستاهای این شهرستان را تشریح کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

تسنیم: دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز جزئیات جدیدی از قتل آی‌نور، کودک سه‌ساله اهل یکی از روستاهای این شهرستان را تشریح کرد.

خبر گم‌شدن آی نور دختر ۳ساله اهل روستای ده‌سفید حاج‌درویش الیگودرز، روز ۱۸مرداد منتشر شد. عملیات جست‌وجو با حضور نیروهای هلال‌احمر، انتظامی، بسیج و مردم محلی از همان زمان گم‌شدن آی‌نور آغاز شد و تا شب ۱۹مرداد هم ادامه یافت.

چهار تیم جست‌وجو و نجات، یک تیم تخصصی کوهستان، سه قلاده سگ زنده‌یاب، موتورسواران و آفرودسواران ازنا و الیگودرز برای یافتن آی‌نور تمام روستای ده‌سفید را تا شش روز رصد کردند، امّا جست‌وجوها به نتیجه‌ای نرسید.

ظهر روز 23مرداد 1403 بود که پیکر آی‌نور در یک چاه فاضلاب در روستای ده‌سفید پیدا شد و قاتل آی‌نور پس از پنج روز از یافتن این جسد شناسایی شد.

دادستان، بازپرس ویژه و کارآگاهان نیروی انتظامی الیگودرز امروز 28مرداد صحنۀ قتل آی‌نور را بازسازی کردند و تحقیقات پلیس برای رسیدن به سرنخ‌هایی از این ماجرا ابعاد تازه‌ای به خود گرفت.

جعفر گودرزی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به کشف جزئیات جدیدی از قتل آی‌نور گفت: صحنۀ قتل این کودک سه‌ساله را امروز در روستای ده‌سفید با حضور متهمان این پرونده بازسازی کردیم.

او با بیان اینکه اعترافات زن میانسال قاتل آی‌نور و عروس او در بازجویی‌های جدید با هم تناقض دارد، اضافه کرد: ما در حال بررسی تکمیلی ابعاد این پرونده هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز یادآور شد: زن قاتل در بازجویی‌های اولیه به انتقال پیکر آی‌نور پس از خفه‌کردن به داخل چاه فاضلاب با یک فرغون اقرار کرده‌است، امّا از سوی دیگر نیز به پرتاب دمپایی‌های این کودک به آن‌سوی جادۀ روستا و بعد پیداکردن آن‌ها اقرار کرده‌است.

گودرزی با تأکید به اینکه ابعاد بررسی قتل آی‌نور وارد جزئیات جدیدی شده‌است، بیان کرد: دو پسر خانوادۀ قاتل نیز در بازجویی‌های جدید هم‌اکنون در مظان اتهام هستند.

او با اعلام اینکه ما در بازجویی جدید به تمام خانوادۀ همسایۀ آی‌نور مشکوک شده‌ایم، توضیح داد: پزشکی قانونی در حال بررسی جسد این کودک است.

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز با بیان اینکه مادرشوهر و عروس همسایۀ آی‌نور هم‌اکنون در بازداشت هستند، شرح داد: پسرهای این خانواده نیز را بازجویی می‌کنیم و احتمال بازداشت این افراد وجود دارد.

گودرزی با تأکید به بازجویی خود از خانوادۀ همسایۀ آی‌نور و ادامۀ تحقیقات، اذعان کرد: مأمورهای زبده و بازپرس شعبه دوم الیگودرز در حال بررسی قتل مشکوک این کودک هستند و انگیزۀ این قتل هنوز مشخص نیست.

پ