تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751385
شناسه : 3751385
تاریخ :
پشه آئدس در پارس آباد مشاهده نشده است اقتصاد ایران: پارس آباد - مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد گفت: هیچ مورد مشکوکی از پشه آئدس در شهرستان پارس آباد گزارش نشده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

منصور مهمان نواز در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دستگاه تصویربرداری «ام. آر. آی» بیمارستان شهدای پارس آباد از نوع نمونه خارجی است که ارزش روز این دستگاه ۶۰ میلیارد تومان که در مساحت ۱۷۶ مترمربع ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۴ هزار تصویربرداری از دستگاه «ام.آر.آی» گرفته شده است، خاطرنشان کرد: دستگاه «ام.آر.آی» بیمارستان شهدای پارس آباد روزانه به طور میانگین برای ۲۰ نفر از مردم شهرستان‌های استان اردبیل و سایر شهرستان‌های استان‌های همجوار خدمت‌رسانی می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان پارس آباد با اشاره به اینکه ۳۵۰ پرستار در بیمارستان‌های پارس آباد فعالیت دارند، افزود: ۲۰۰ پرستار در بیمارستان شهدا و تعداد ۱۵۰ پرستار در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان به صورت شبانه روزی در حال خدمت هستند.

مهمان نواز عنوان کرد: تاکنون هیچ موردی از وجود پشه «آئدس» ناقل بیماری تب دنگی در شهرستان پارس آباد شناسایی نشده است.

وی تاکید کرد: همشهریان می‌توانند هرگونه تخلف در حوزه درمانی یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش کنند.

مهمان نواز با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه درمان حفظ سلامت آحاد جامعه است، افزود: براساس وظیفه ذاتی هرجایی مورد خلافی در زمینه ارائه خدمات مشاهده شود به طور حتم بدون اغماض برخورد خواهد شد.