تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751372
شناسه : 3751372
تاریخ :
سارق اموال و ضارب کارگر کارخانه‌ای در مهدیشهر دستگیر شد اقتصاد ایران: سمنان_ رییس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری سارق به عنف کارگر کارخانه‌ای در مهدیشهر خبر داد و گفت: متهم انگیزه خود را اختلافات شخصی با شاکی اعلام کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمود گیلانی صبح یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه فردی هنگام رفتن به محل کار خود مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، ابراز داشت: با توجه به شکایت وی موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی حین رفتن به کارخانه‌ای واقع در مهدیشهر طی مسیر یک دستگاه خودروی پراید با دو سرنشین او را سوار خودرو کرده و مورد ضرب و شتم قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان اینکه مبلغی پول و گوشی همراه او سرقت رفت، ابراز داشت: شاکی نیز مصدوم و به بیمارستان سمنان اعزام شده است.

گیلانی بابیان اینکه در پی بررسی‌های فنی و تخصصی کارآگاهان موفق به شناسایی راننده شدند، تصریح کرد: طی عملیات غافلگیرانه راننده دستگیر شد.

وی بابیان اینکه سارق به بزه اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی با متهم عنوان کرد، اضافه کرد: تلاش برای شناسایی همدست سارق ادامه دارد.