تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3751349
شناسه : 3751349
تاریخ :
کاظمی: عذرخواهی می‌کنم/ انگیزه مضاعفی دارم اقتصاد ایران: ملی‌پوش والیبال ایران گفت: امیدوارم سال آینده با حضور پرقدرت در تیم ملی، خاطرات این چند ماه گذشته را از ذهن مردم پاک کنم و بار دیگر ضمن موفقیت تیم ملی، جزو بهترین بازیکنان تیم‌های رویایی قرار گیرم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، صابر کاظمی پس از صدور رای کمیته انضباطی (محرومیت 2 ساله) و جلسه با رئیس فدراسیون والیبال اظهار داشت: متاسفانه سوء تفاهم‌هایی به وجود آمده بود که در جلسه‌ای که با آقای تقوی و فرهاد (قائمی) در فدراسیون داشتیم برطرف شد. من از ایشان به عنوان رئیس فدراسیون بابت مشکلاتی که از عدم حضورم در تیم ملی به وجود آمده بود عذرخواهی کردم ولی واقعا فکر نمی‌کردم این اتفاقات بیفتد.

ملی‌پوش والیبال ایران ادامه داد: برخی‌ها مشورت اشتباهی به من می‌دادند و در ادامه جریاناتی پیش آمد که خوشایند نبود. خیلی خوب می‌دانم که پوشیدن پیراهن تیم ملی یک افتخار است و این لباس تن بازیکنان بزرگی چون سعید معروف، فرهاد قائمی، امیر غفور و سید محمد موسوی بوده و من در قامت و سایه این لباس و پرچم به والیبال دنیا معرفی شدم و خودم را شناختم.

کاظمی تصریح کرد: در جلسه با تقوی ویسی از یک هوادار پخش شد که به شدت از نتایج کسب شده ناراحت بود و از بازیکنانی که می‌شناخت از جمله من گله داشت که چرا در آن روزها متوجه اهمیت حضورم نبودم. اگر عدم حضورم در تیم ملی باعث ناراحتی مردم ایران و هواداران شد واقعا از صمیم قلب عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: می‌دانم آرزوی بسیاری از مردم سرزمینم بازگشت تیم ملی به روزهای اوج گذشته و تصاحب سکوهای مسابقات بین المللی است که امسال محقق نشد. شرمنده مردم ایران هستم ولی انگیزه مضاعفی دارم. امیدوارم سال آینده با حضور پرقدرت در تیم ملی خاطرات این چند ماه گذشته را از ذهن مردم پاک کنم و بار دیگر ضمن موفقیت تیم کشورم، جزء بهترین بازیکنان تیم‌های رویایی قرار گیرم و دوباره نام صابر کاظمی را با لباس تیم ملی ایران در مسابقات لیگ ملت ها و قهرمانی جهان بشنوید.

صابر کاظمی در پایان گفت: باید از آقای تقوی که نگاه پدرانه به ما بازیکنان دارد تشکر کنم و همچنین از فرهاد قائمی ممنونم که بر خلاف خیلی‌ها برای حل کردن این موضوع پیشقدم شد و بزرگی خودش را به عنوان اسطوره والیبال ترکمن صحرا دوباره ثابت کرد. نسل فرهاد و هم دوره‌ای‌هایش برای والیبال ایران نعمت هستند و همیشه به تنها چیزی که فکر کردند والیبال و تیم ملی بوده است. امیدوارم بتوانم جای خالی آنها را پر کنم.

انتهای پیام/