تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3751340
شناسه : 3751340
تاریخ :
برجام را یک‌طرفه نوشته و اجرا کردید اقتصاد ایران: محمدرضا احمدی سنگر در مخالفت با وزیر پیشنهادی امور خارجه خطاب به عراقچی گفت: عزت ملی را در مذاکرات رعایت نکردید و آن تعهد را یک‌طرفه نوشته و اجرا کردید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا احمدی سنگر نماینده مخالف عباس عراقچی وزیر پیشنهادی امور خارجه پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در صحن علنی مجلس اظهار داشت: سالروز ورود آزادگان به سرزمین خود را تبریک عرض می‌کنم. در خصوص وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه اعتقاد ما بر این است که ایشان باید سوابق درخشان و اقتدار و صلابت لازم را داشته باشد.

وی عنوان کرد: وقتی آقای عراقچی سرپرست تیم مذاکره کننده با کشورهای غربی بودن بسیاری از موارد را رعایت نکردند. ما زیان سیاست بلد نبودیم اما شما بلد بود. در متن برجام دقت لازم نداشتید. نمایندگان عزیز ما برای دفاع از ملت سوگند یاد کردیم که با هیچ کس تعارف نکنیم و در تأیید و رد فردی باید این نکات را رعایت کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شما برجام را احساسی تصویب کردید و عزت ملی را در مذاکرات رعایت نکردید و آن تعهد را یک‌طرفه نوشته و اجرا کردید. شما به عنوان یک مسلمان باید انصراف می‌دادید. قلب رآکتور اراک را بتن‌ریزی کردید و شروط رهبری را هم نادیده گرفتید.

احمدی گفت: نمی‌خواهم از ولایت هزینه کنیم اما ما تابع ولایت هستیم. مگر شروط رهبری سال ۹۴ اعلام نشد. گرفتن تضمینات هم برای تحریم‌ها بود. چرا به ظرفیت داخل ایمان نداشتید؟ هشت سال دفاع مقدس همین جوانان جنگیدند و موفق شدند.

ادامه دارد…