تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751336
شناسه : 3751336
تاریخ :
اجتماع بزرگ اربعینی مردم نجف‌آباد در جنت‌الشهدا اقتصاد ایران: اصفهان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی نجف آباد گفت: اجتماع بزرگ اربعینی مردم نجف‌آباد در جنت الشهدای این شهر برگزار خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام داوود صائبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های روز اربعین در شهرستان نجف‌آباد اظهار کرد: اجتماع روز اربعین ۹ صبح از میدان امام به سمت جنت شهدا آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه برای روز اربعین برگزاری مراسم زیارت اربعین، سخنرانی، نماز و توزیع ۲۵ هزار غذای نذری پیش‌بینی شده است، ابراز کرد: همچنین مراسم پیاده روی جاماندگان در ۸ شهر دیگر شهرستان نجف‌آباد نیز برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نجف آباد با اشاره به فعالیت ۱۵ موکب نجف آباد در مسیر نجف به کربلا و سامرا افزود: همچنین ۴۰ موکب نیز در سطح شهرستان داریم که در راهپیمایی جاماندگان خدمت رسانی می‌کنند.

وی در خصوص اجرای طرح محله‌های اربعینی نیز تصریح کرد: این طرح در ۸ شهر شهرستان نجف‌آباد اطلاع رسانی شده است.

حجت‌الاسلام صائبی گفت: این طرح در محلات شهرهای نجف آباد از درب منزل به سمت مسجد و هیئت و به سمت اجتماع روز اربعین اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه مبلغان از طریق هیئات و مساجد طرح محله‌های اربعینی را اجرایی می‌کنند، گفت: در شهرستان نجف آباد ۲۲۴ مسجد داریم که از این تعداد ۱۸۰ مسجد در ماه صفر فعال هستند.