تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751331
شناسه : 3751331
تاریخ :
دومین همایش منطقه‌ای «رایحه» به میزبانی سنندج برگزار می‌شود اقتصاد ایران: سنندج_ دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان گفت: دومین همایش منطقه‌ای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب «رایحه» به میزبانی سنندج برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

علی اصغر دریایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با موافقت شورای فرهنگ عمومی استان کردستان و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دومین همایش منطقه‌ای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب «رایحه» به میزبانی سنندج برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به زمان برگزاری این همایش افزود: همایش رایحه همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) در تاریخ ۱۶ و ۱۷ آبانماه برگزار می‌شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان تصریح کرد: این همایش با حمایت قرارگاه فرهنگی شهیدآوینی و حضور صاحبنظران حوزه تبلیغ و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی-ایرانی استان‌های شمال غرب و غرب کشور برگزار می‌شود.

دریایی ضمن دعوت از کنشگران محقق و صاحب ایده در حوزه عفاف و حجاب افزود: فرهنگ غنی ایران اسلامی از دیرباز پذیرای پوششی مناسب از تنوع رنگ و فرم لباس اقوام ایرانی بوده و صیانت از این هویت اصیل و زدودن زنگار حاصل از پوشش وارداتی غرب می‌تواند گامی مؤثر در احیای حیای اجتماعی از منظر پایبندی به عفت عمومی باشد.