تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751310
شناسه : 3751310
تاریخ :
هیچ گونه گذرنامه ای در مرز صادر نمی شود اقتصاد ایران: چذابه - معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی خوزستان گفت: هیچ گونه گذرنامه ای در مرز صادر نمی شود و زائران از همان مبدا اقدام به تهیه آن کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ صمد کلاگر صبح امروز یکشنبه ضمن تسلیت و تعزیت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به اقداماتی که در مرز چذابه انجام شده چه در بحث اقدامات انتظامی و چه ترافیکی به گونه‌ای برنامه ریزی شده که تاکنون هیچ مشکلی در تردد زوار وجود نداشته و خروج آنها به صورت روان و پیوسته در حال انجام است.
وی با تاکید بر اینکه اتباع خارجی بدون گذرنامه و یا مجوز معتبر به مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان مراجعه نکنند بیان کرد: پلیس از افراد فاقد مدارک معتبر جلوگیری می‌کند و اتباع خارجی که قصد عزیمت به عراق از مرزهای خوزستان جهت زیارت اربعین را دارند باید حتماً با مدارک و گذر معتبر وارد مرزها شوند.
معاون هماهنگ کننده استان خوزستان با تاکید بر اینکه هیچ گونه گذرنامه‌ای در مرزها صادر نمی‌شود خطاب به زوار گفت: زائران لازم است از همان استان‌های مبدا مجوز خروج را دریافت کنند در غیر این صورت به محل اقامت قبلی بازگردانده می‌شوند.
سرهنگ کلاگر با توصیه اینکه زوار هرگز با خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند تصریح کرد: پارکینگ‌های وسیعی در مرز چذابه تعبیه شده است لذا زوار خودرو خود را صرفاً در پارکینگ‌ها پارک کنند و از رها کردن آنها در سایر معابر به جد بپرهیزند.