تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751295
شناسه : 3751295
تاریخ :
ساخت هنرستان‌ در دستور کار آموزش و پرورش اصفهان قرار گیرد اقتصاد ایران: اصفهان-معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره آموزش و پرورش اصفهان گفت: برای پیشبرد اهداف و توانمندسازی دانش آموزان، باید ساخت و تأمین تجهیزات هنرستان‌ها در دستور کار قرار گیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی مدینه با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش در راستای بهسازی مدارس اظهار کرد: مدرسه مرکز تعلیم و تربیت آینده‌سازان است و اگر بخواهیم اخلاق‌مداری، روح معنویت و ایمان در دانش‌آموزان متبلور و تقویت شود و آینده خوب برای کشور متصور شویم، باید بیشتر به مدرسه، معلم و والدین توجه کنیم.

وی ادامه داد: تاکنون با تلاش و حمایت‌های خیران مدرسه‌ساز، بسیاری از مدارس بازسازی، تجهیز و نوسازی شدند و این اقدام آنها در کشور کم‌نظیر است.

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره آموزش و پرورش اصفهان معتقد است که ایمن‌سازی مدارس اصفهان در اولویت آموزش و پرورش استان اصفهان است، البته در مناطقی از استان به دلیل مهاجرت نیاز به ساخت مدرسه داریم و اکنون یک میلیون دانش‌آموز در ۵۵۰۰ مدرسه استان اصفهان مشغول تحصیل است.

وی با بیان اینکه احداث هنرستان‌ها را در استان در پی استقبال مطلوب والدین و دانش‌آموزان اصفهان و همچنین نیازسنجی اشتغال‌زایی ضرورت دارد، گفت: برای پیشبرد اهداف و توانمندسازی دانش آموزان، باید ساخت و تأمین تجهیزات هنرستان‌ها در دستور کار قرار گیرد و مدرسه‌سازی اقدامی جهادی برای دستیابی به آینده‌ای روشن است.

مدینه افزود: طی این سال‌های اتفاقات چشمگیری در آموزش و پرورش اجرایی شده که تاکنون شاهد چنین رویدادهایی نبودیم، به‌طوری‌که تعداد قابل توجهی کلاس درس به همت خیران در استان اصفهان ساخته شد و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

وی یادآور شد: با ساخت مدرسه ۶ کلاسه شهید ملک‌حسین رئیسی شاهد رفع نیاز منطقه‌ای، دانش‌آموزان هستیم تا بتوانند با سهولت به تحصیل مشغول شوند.