تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751257
شناسه : 3751257
تاریخ :
آتش سوزی منزل مسکونی در اصفهان/۲ نفر مصدوم شدند اقتصاد ایران: اصفهان – سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع آتش سوزی در منزل مسکونی در اصفهان و گرفتاری ۲ نفر در آن خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه آتش سوزی در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی در منزل مسکونی واقع در خیابان ادیب اتفاق افتاده بود، تصریح کرد: بر این اساس ۲ اکیپ عملیاتی از ایستگاه‌های شماره ۶ و ۹ به محل حریق اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ابراز کرد: بر اثر وقوع این آتش سوزی وسایل در منزل مسکونی طعمه حریق شده بود و دود کل ساختمان که ۲ نفر ساکن داشت را در بر گرفته بود که بلافاصله آتش نشانان پس از حضور در محل اقدام به جست و جو و اطفا حریق و تخلیه دود کردند.

وی اضافه کرد: یکی از ساکنان در لحظات اولیه از منزل خارج اما نفر دوم پشت آتش و دود گرفتار شده بود و آتش نشانان با فداکاری فرد گرفتار را به بیرون انتقال داده و وی را که حال مساعدی نداشت با گذاشتن دستگاه تنفسی حیات دوباره بخشیدند.