تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3751235
شناسه : 3751235
تاریخ :
مشکلی برای ورود واگنها واتوبوسهای چینی نداریم اقتصاد ایران: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بار دیگر اعلام کرد که مشکلی برای ورود واگنها و اتوبوسهای چینی به پایتخت نیست و قطعا دولت تعهدات خود را در خصوص پرداخت سهم خود در این حوزه انجام خواهد داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران صبح امروز در ارتباط با آخرین وضعیت ورود واگن‌ها و اتوبوس‌های چینی به حوزه حمل و نقل عمومی پایتخت، گفت: در حال حاضر در وزارت کشور مشکلی برای ورود واگن‌ها نیست اما باید دولت سهم خود را در خصوص واگن‌های وارداتی و اتوبوس‌ها عمل کند.

وی تصریح کرد: در صورتی که دولت به تعهدات خود در قالب واگن‌ها و اتوبوس‌های چینی عمل نکند قاعدتا در زمان ورود اتوبوس‌ها و واگن‌ها با مشکل روبرو خواهیم شد.

به گزارش تسنیم، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص انجام تعهدات مالی دولت درباره اتوبوس‌ها و واگن‌های وارداتی، گفت: مشکلی نیست و نگران نباشید و دولت قطعا در این بخش تعهد خود را انجام خواهد داد. 

انتهای پیام/