تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751215
شناسه : 3751215
تاریخ :
۱۴۴ بهورز جذب خانه‌های بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد می‌شوند اقتصاد ایران: مشهد- مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۴۴ بهورز با هدف تأمین نیروی انسانی در تعدادی از خانه‌های بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد استخدام می شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن عبدالله زاده اظهار کرد: استخدام ۱۴۴ بهورز با هدف تأمین نیروی انسانی در تعدادی از خانه‌های بهداشت زیر پوشش دانشگاه در راستای ارتقای سلامت جامعه و ارائه مطلوب خدمات بهداشتی در مناطق روستایی صورت می‌گیرد.

مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه ۶۶۳ داوطلب در آزمون استخدامی بهورز دانشگاه علوم پزشکی مشهد شرکت کردند که در مرحله نخست ۳۵۷ پذیرفته و برای مصاحبه معرفی شدند خاطر نشان کرد: از این تعداد ۱۴۴ نفر بهورز برای جبران کمبود نیرو در خانه‌های بهداشت جدید و جایگزینی بهورزان بازنشسته جذب می‌شوند.

وی با بیان اینکه حضور بهورزان در مناطق روستایی نقش مؤثری در پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیر واگیر و واگیر دارد و سطح سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد تصریح کرد: بهورزان پذیرفته شده در شهرستان‌های طرقبه شاندیز، مشهد ۲، قوچان، فریمان و درگز به کارگیری می‌شوند.