تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751186
شناسه : 3751186
تاریخ :
بازدید میدانی از هزار پرونده شهرسازی در اصفهان طی ۴ ماه اقتصاد ایران: اصفهان - مدیرکل نظارت بر اجرای ضوابط شهرسازی شهرداری اصفهان از بازدید میدانی از یک هزار و ۵۱ پرونده شهرسازی در چهار ماهه نخست امسال خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جواد نیکبخت با بیان اینکه فرآیند رسیدگی به تخلفات به صورت چند مرحله‌ای و روزانه انجام می‌شود، اظهار کرد: بازدیدهای میدانی صورت گرفته در راستای رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و ساختمانی، ایمنی و همچنین جلوگیری از تضییع حقوق همسایگان و مالکین صورت می‌گیرد.

وی افزود: این بازدیدها شامل کنترل مرحله‌ای ساختمان‌های در حال اجرا و انجام نظارت عالیه همخوان با اجرای اسکله سازه با نقشه‌های سازه در محل با ۹۶۳ مورد، بازدید از آزمایشگاه بتن و مکانیک خاک با ۳۴ مورد و بازدید موردی کارشناسان گشت فنی ساختمان از پروژه‌های در دست احداث در سطح شهر با ۵۴ مورد بوده است.

مدیرکل نظارت بر اجرای ضوابط شهرسازی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بازدیدهای صورت گرفته تأثیر مهمی برای رعایت ضوابط شهرسازی و تصمیم گیری در خصوص پرونده‌هایی که در کمیسیون ماده صد دارای ابهام هستند، دارد که بعد از بازدید به تسریع و اتخاذ تصمیمات لازم منجر می‌شود.