تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751152
شناسه : 3751152
تاریخ :
۵۰ موکب «محله‌های اربعینی» در شهرستان برخوار برپا شده است اقتصاد ایران: اصفهان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی برخوار گفت: ۵۰ موکب «محله‌های اربعینی» در شهرستان برخوار برپا شده است و پیاده‌روی جاماندگان اربعین را درصبح و عصر در شهرستان خواهیم داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام ابراهیم جعفری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان برخوار اظهار کرد: فعالیت‌ها و اقدامات سازمان به دو بخش در داخل شهرستان و در مرزهای عراق تقسیم می‌شود.

وی افزود: موکب‌های را در مرز سیستان و بلوچستان و مرز مهران برپا کردیم و ۶ موکب در کشور عراق داریم که یکی از آنها در نجف و ۵ تا موکب در کربلا مشغول ارائه خدمات به زائران اباعبدالله (ع) هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی برخوار با اشاره به اقدامات انجام شده در دهه آخر ماه صفر و روزهای منتهی به اربعین حسینی بیان کرد: تدارک برپایی حدود ۵۰ ایستگاه صلواتی در این شهرستان دیده شده و پیاده روی غافله جاماندگان اربعین را در دستگرد، دولت آباد، حبیب‌آباد، کمشچه و خورزوق در دستور کار داریم.

وی اصلی‌ترین برنامه را پیاده روی جاماندگان اربعین از مقبره سید محمد به سمت امام زاده محمود برشمرد و افزود: این برنامه صبح روز اربعین صورت می‌گیرد و در هنگام عصر نیز یک غافله پیاده روی به سمت امامزاده نرمی خواهم داشت.

حجت الاسلام جعفری خاطر نشان کرد: فعالیت‌هایی که در قالب محله‌های اربعینی صورت گرفته که برپایی موکب‌هایی تحت عنوان موکب‌های محله‌ای را شامل می‌شود و در شهر خورزوق، محله دلیگان، شهرک سیمرغ و جوی‌آباد و …از هیئاتی که پیاده روی دارند پذیرایی می‌کنند و شب‌ها این موکب‌ها تا پایان ماه صفر آماده خدمت‌رسانی به مردم و جاماندگان اربعینی هستند.