تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751131
شناسه : 3751131
تاریخ :
وقوع حادثه انفجار در خیابان صائب اصفهان / یک نفر مصدوم شد اقتصاد ایران: اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حادثه انفجار در خیابان صائب شهر اصفهان اتفاق افتاد و یک نفر در این حادثه مصدوم شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع حادثه انفجار در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۷ و ۸ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه به دنبال نشت گاز ازشبکه داخلی قسمت نگهبانی یک واحد مهمان پذیر در اصفهان اتفاق افتاده است، تصریح کرد: این حادثه انفجار در خیابان صائب اتفاق افتاده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه این حادثه انفجار منجر به ایجاد صدای مهیب در محدوده‌های اطراف شد، اضافه کرد: بلافاصله عوامل اورژانس و آتش نشانی به محل اعزام و نسبت به کنترل حادثه و ایمن سازی محل اقدام کردند.

وی با اشاره به مصدومیت سطحی یک نفر در این حادثه ابراز کرد: با توجه به ابلاع الزامات ایمنی در شبکه‌ها و تأسیسات مطابق با مفاد مواد مندرج در مباحث مقررات ملی ساختمان از جمله مبحث ۱.۲.۳ و۴ و تاییدیه‌های آتش‌نشانی همه اماکن تجاری عمومی اداری و نیزمسکونی موظف هستند نسبت به پایش مستمر وضعیت ایمنی شبکه‌های گاز و برق، نشت یابی و ایمن سازی تأسیسات در برابر حریق و حادثه اقدام کنند.