تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3751079
شناسه : 3751079
تاریخ :
سفر معنوی کاروان «فرزندان ایران» به مشهد مقدس اقتصاد ایران: اعضای کاروان «فرزندان ایران» در آستانه اعزام به بازی‌های پارالمپیک به مشهد مقدس سفر کردند تا پیش از حضور در این رویداد بزرگ، در یک اجتماع بزرگ معنوی حضور داشته باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سفر اعضای کاروان «فرزندان ایران» به مشهد مقدس عصر روز شنبه انجام شد. آنها از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد و با استقبال مهدی ناصحی رییس شورای شهر مشهد، حسین حسامی عضو هیات رییسه این شورا و همچنین برخی از مسوولان آستان قدس رضوی و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی وارد مشهد شدند.

اعضای کاروان ورزش ایران در بازی های پارالمپیک بلافاصله به محل حرم مطهر امام رضا (ع) رفتند و ساعتی را در آنجا گذارند. آنها امروز نیز با حضور دوباره در حرم به قرائت زیات خاصه امام رضا (ع) پرداختند و پنجره فولاد را هم زیارت کردند.

غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک، سید محمد پولادگر رییس کاروان و نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک، محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک و دیگر مسئولان ورزش جانبازان در این سفر حضور دارند.

کاروان «فرزندان ایران» عصر امروز (یکشنبه) به تهران باز می گردد. این کاروان روز جمعه با ۶۵ ورزشکار در ۱۰ رشته راهی پاریس می شود تا در هفدهمین دوره بازی های پارالمپیک شرکت کند.