تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751069
شناسه : 3751069
تاریخ :
فعالیت‌های فرهنگی در مناطق حاشیه‌نشین همکاری همگان را می‌طلبد اقتصاد ایران: یزد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: دستگاه‌های اجرایی در انجام فعالیت‌های فرهنگی - اجتماعی در مناطق حاشیه‌نشین باید با یکدیگر هم‌افزایی و همپوشانی داشته باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر عزیزی شنبه‌شب، در جلسه شورای اجتماعی استان یزد گفت: حاشیه نشینی شهرهای استان یکی از مسائل مهم است که در همین خصوص هفت دستگاهی که تفاهم نامه با استانداری در این زمینه داشتند، عملکردهای خوبی را در بحث حاشیه نشینی انجام داده‌اند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی که در محلات حاشیه نشین استان فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی دارند باید با یکدیگر هم افزایی و هم پوشانی داشته و این هم افزایی باید با محوریت سپاه الغدیر و بسیج انجام شود و تمامی دستگاه در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند و نقاط غفلت شده شناسایی و به آن پرداخت شود.

عزیزی به هم محور شدن در بحث مسائل اجتماعی تاکید کرد و افزود: هرکدام از دستگاه‌های اجرایی دارای ظرفیت مناسبی در حوزه‌های مختلف هستند، به همین منظور باید با همپوشانی نسبت به یکدیگر شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه نشین باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد: دستگاه‌هایی که وظیفه آن‌ها فعالیت در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی است باید باهم افزایی و اقدامات هدفمند و یکپارچه در کاهش آسیب‌های اجتماعی گام برداشته و در این مسیر باید از تمامی ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود تا به نتایج مطلوب در این زمینه دست یابیم.

عزیزی گفت: اعتباراتی که در حوزه حاشیه نشینی واگذار می‌شود در مسیر آن هزینه شود و گزارش اثر بخش و نتیجه بخش بر اساس شاخص‌های کیفی ارائه شود که بتوانیم راستی آزمایی از عملکردمان در استان داشته باشیم.