تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751053
شناسه : 3751053
تاریخ :
بیمارستان گناوه به ۳ دستگاه دیالیز جدید نیاز دارد اقتصاد ایران: گناوه- رییس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه گفت: بیمارستان گناوه به سه دستگاه دیالیز جدید نیاز دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسن فخرایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش دیالیز بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه دارای ۱۶ تخت فعال و مجهز با ۱۱ نیروی درمانی و پشتیبانی در حال ارائه خدمت به بیماران دیالیزی است.

وی با بیان اینکه حدود ۶ دستگاه دیالیز پیشرفته در یک سال اخیر به دستگاه‌های این بخش اضافه شده است، افزود: از این مجموع پنج دستگاه از طرف دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و یک دستگاه اهدایی از خیرین حوزه سلامت شهرستان گناوه بوده است.

رئیس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه گفت: در چهارماهه نخست سال جاری بیش از سه هزار دیالیز در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) به‌صورت رایگان انجام شد.

حضور بیماران ۱۰ تا ۸۸ ساله

وی گفت: بخش دیالیز بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه حداقل به سه دستگاه دیگر برای خدمات‌دهی بهتر به بیماران دیالیزی نیاز دارد.

گفت: تعداد مراجعان به بخش دیالیز ۷۵ بیمار بوده که کوچک‌ترین بیمار دارای ۱۰ سال و مسن‌ترین بیمار دارای ۸۸ سال سن است، از این تعداد ۶ بیمار در لیست عمل پیوند عضو هستند که امیدواریم با فرهنگ‌سازی، آموزش و تحرک بدنی بیشتر از تعداد بیماران دیابتی و دیالیزی کاسته شود.

وی ضمن تقدیر از زحمات خیرین حوزه سلامت در زمینه ارتقا خدمت‌رسانی به بیماران دیالیزی خاطرنشان کرد: خیرین حوزه سلامت همیشه حامی و در کنار کادر سلامت در جهت ارتقا خدمات درمانی کوشا بوده‌اند که امیدواریم این همکاری‌ها ادامه‌دار بوده و بتوان گامی در جهت رفع دغدغه‌های این عزیزان برداشت.