تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751036
شناسه : 3751036
تاریخ :
فعالیت موکبهای کرمان در مسیراربعین/خدمات رسانی به زائران در کربلا اقتصاد ایران: کرمان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به بازدید از موکبهای استان کرمان در مسیر اربعین و کربلا گفت: صدها موکب مردمی در حال خدمات رسانی به زائران هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

امیر حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: با استقبال بی نظیر مردم استان کرمان برای خدمات رسانی به زائران اربعین مواجه هستیم و صدها موکب استان کرمان در نجف، مسیر اربعین و شهر کربلا در حال خدمات رسانی به زائران امام حسین (ع) از کشورهای مختلف هستند.

وی عنوان کرد: موکب شهربابک در عمود ۱۷۲ واقع شده است و امکانات مناسبی دارد از جمله؛ اسکان، مراسم مذهبی برای کودکان، آبنما کولر، توزیع غذا، نانوایی، یخ ساز و ایستگاه صلواتی در حال فعالیت است.

حسن زاده ادامه داد: موکب رفسنجان، موکب قمر بی هاشم منوجان، موکب نانواها، پیر چریک خانوک از جمله موکب‌هایی هستند که در کربلا فعالیت دارند که شب گذشته مورد بازدید قرار گرفتند فضا بسیار خوب است و از هم استانی‌ها می‌خواهیم برای دریافت خدمات به این موکب‌ها و صدها موکب دیگری که از استان کرمان در مکان‌های مختلف مسیر اربعین احداث شده است حضور یابند.